Google Tag Manager Trainingen

“Je gaat het pas zien als je het door hebt”

Zelf alles meten met Google Tag Manager

Één van de voordelen van digital is dat je alles kunt meten. Maar hoe stel je die metingen dan in? Zonder Google Tag Manager dien je je al snel tot je webdeveloper te keren om de nodige ‘tags’ te laten plaatsen. Op deze manier loopt je website al snel vol met tags die je misschien maar tijdelijk gebruikt wat de laadsnelheden kan beperken. Wat als je dit nu zelf kunt plaatsen en verwijderen? En al je tags op één plek kunt houden waar alle projectleden bij kunnen?  Daar vindt Google Tag Manager zijn bestaansrecht. Wij leren je de voordelen van Google Tag Manager en hoe je je eigen website of applicatie tagt. We leggen je uit hoe je een meetplan samenstelt en gestructureerd aan de slag kan. Onze trainers hebben jarenlange praktijkervaring en laten je alle ‘knoppen’ zien.

Onze trainingsaanpak

PauwR biedt ‘basis’ trainingen voor gebruikers die goed van start willen gaan met Google Tag Manager. Maar ook marketeers met meer ervaring helpen wij verder met onze ‘advanced’ training. Voor elke training duiken we jullie eigen GTM account in. Op die manier kunnen we met voorbeelden en opdrachten samen jouw account naar een volgend niveau tillen. Elke training duurt één dagdeel. Hierin behandelen we een stuk theorie, maar zetten we vooral jou als klant aan het werk. Immers:

Tell me, I’ll forget
Show me, I’ll remember
Involve me, I’ll understand

Ga aan de slag!

Na de Google Tag Manager training ben je zelf in staat om tags te plaatsen van diverse platformen, weet je hoe je metingen plaatst op knoppen en links en  begrijp je hoe je dynamische gegevens kunt opslaan via de Google Tag Manager dataLayer. Vraag meer informatie aan bij onze specialisten Oscar van Heeswijk of Sander van Vossen of schrijf je direct in.

Google Tag Manager - PauwR