Personal Marketeers
Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt richten op je core-business.
Binnen Spotify zijn diverse targeting mogelijkheden beschikbaar. Zo kunnen de uitingen gericht worden op demografische kenmerken (leeftijd en/of geslacht), op muziekgenre of op locatie. Daarnaast kunnen merken unieke gebruikerssegmenten targeten van de vele afspeellijsten die Spotify rijk is. Van sportievelingen en reizigers tot millenials. Alle specifieke campagnes worden aangeboden met 100% share of voice aan een zeer betrokken doelgroep via verschillende apparaten.
Het is dus mogelijk om te targeten op de gebruiker zelf (leeftijd, geslacht, geografisch), waar de gebruiker naar luistert (afspeellijst, genre) en wanneer en hoe ze muziek luisteren (tijdstip van de dag en via welk platform).
Spotify biedt verschillende advertentieformaten om impact te maken op jouw doelgroep. Door middel van audio bereik je een doelgroep op het moment dat visuele media de doelgroep niet kan bereiken – van koptelefoon tot in de auto. Een audio advertentie is vergelijkbaar met radiospots, dus ideaal als aanvulling op een radiocampagne! Video op Spotify geeft de mogelijkheid om jouw merkverhaal te vertellen door middel van geluid, beeld en beweging. Ook diverse display uitingen behoren tot de mogelijkheden. Denk aan billboardadvertenties, Homepage Takeovers (HPTO) en lightboxes. Tal van mogelijkheden om een actieve online community te benaderen.
Spotify heeft naast een desktop versie sinds begin 2014 ook een gratis tablet en mobiele versie. Deze mobiele devices ondersteunen audiospots en videoadvertenties. Naast de desktop variant kan je nu dus ook je doelgroep aanspreken via mobiel. Deze spots hebben een bijna gegarandeerd 1-op-1 bereik tijdens het luisteren van je favoriete muziek onderweg (OV, in de auto, sportschool etc.).
Klik op de afbeelding om deze te vergroten
Onze uitgebreide kennis en ervaring delen we graag met onze klanten en relaties, o.a. via onze blog.