Personal Marketeers
Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt richten op je core-business.
Met LinkedIn advertenties is jouw organisatie binnenkort in beeld bij miljoenen hoogopgeleide Nederlandse professionals. Selecteer je doelgroep op onder meer functie, branche, bedrijfsgrootte, geslacht, leeftijd en interesses. Het is zelfs mogelijk om personen met een exacte functietitel of werkzaam bij een specifiek bedrijf te benaderen. Realiseer vervolgens prominente zichtbaarheid en kwalitatief hoogwaardige leads. Uiteraard brengt PauwR alle statistieken inzichtelijk zodat je continu op de hoogte bent van de actuele resultaten!
De meest bekende advertentievariant is de ‘LinkedIn Sponsored Update‘. De belangrijkste pluspunten van Sponsored Updates zijn de mogelijkheden om te adverteren in het nieuwsoverzicht en om te worden weergegeven op mobiele apparaten. De laatste jaren zijn er aan de lopende band nieuwe advertentiemogelijkheden op LinkedIn toegevoegd, waarmee ze een inhaalslag ten opzichte van andere platformen heeft ingezet. Doelgroepen opbouwen, websitebezoekers opnieuw benaderen, conversies meten en ook leads genereren binnen LinkedIn is nu mogelijk. Deze uitbreidingen zorgen ervoor dat LinkedIn nog interessanter is als advertentieplatform voor zowel B2C als B2B!
Adverteerders, reclamebureaus of (social-)mediabureaus hebben vaak niet de specifieke kennis en ervaring in huis om het maximale rendement uit een LinkedIn campagne te halen. Dit kan leiden tot te dure kliks, onvoldoende resultaat en het trekken van verkeerde conclusies.
PauwR ontzorgt de adverteerder of het bureau op het gebied van het opzetten van de account, facturatie en rapportages. Tegelijk zorgen we voor het halen van het maximale resultaat uit elke campagne.
Onze uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van LinkedIn campagnes delen we graag met onze klanten en relaties, o.a. via onze blog.