Zuiver

Van fotoshoot naar succesvolle campagnes

Het succesverhaal van de samenwerking met Zuiver

Sinds januari 2020 werkt Zuiver samen met PauwR. Zuiver is een Nederlands designmerk opgericht in 2011 met een filosofie dat staat als een huis, ‘tomorrow’s design for today’s interior!’ Zuiver’s collectie bestaat uit frisse, moderne, modieuze en eigentijdse meubels, verlichting en accessoires. De gehele collectie ontwerpt Zuiver in Nederland en is te koop in 80 landen! 

Door het jaar heen zijn er een aantal belangrijke campagnemomenten, waarvoor PauwR met de input van Zuiver de campagnes verzorgd. Door een nauwe samenwerking en strakke deadlines halen we het maximale rendement uit de campagnes.

Kick-off meeting

In aanloop van de kick-off voor een nieuwe campagne inspireert PauwR Zuiver door het pitchen van nieuwe kanalen en door het delen van ontwikkelingen binnen de huidige kanalen. De learnings uit de eerdere campagnes liggen hieraan ten grondslag.

Tijdens de kick-off meeting neemt PauwR het voortouw om belangrijke zaken zoals de campagnedoelstellingen, doelgroepen, uitingen en KPI’s scherp te hebben. Daarnaast is er voldoende ruimte om interessante discussies te voeren en samen tot een nog beter plan te komen!

Workflow PauwR x Zuiver

Pretest creatives campagne

Uitkomst pretest

Digital creatives

Met behulp van de kennis en expertise van PauwR worden de geweldige beelden vanuit de photoshoots omgezet naar geschikte digital creatives voor social- en video advertising. Om de consument optimaal te bereiken, zorgen we voor elke uiting op Facebook, Instagram, Pinterest en YouTube voor specifieke creatives. 

Pre-test

De eerste dagen van de campagneperiode gebruiken we om te pre-testen. Afhankelijk van de primaire campagnedoelstellingen testen we de advertenties op KPI’s zoals Ad Recall, engagement, CPC, uitkijkpercentage en CTR. Na een aantal dagen realiseren we een significant resultaat en selecteren we de beste advertenties, waar we de rest van de campagne van profiteren.

PR

Naast onze digital inzet houdt het Brand team van Zuiver zich bezig met PR, influencer seeding campagnes, print, POS-materialen voor promotie in de winkels en andere offline uitingen. Zo creëren we samen synergie en bereiken we de doelgroep via diverse online en offline kanalen.

Deze gelaagde landelijke social media campagne was de perfecte lancering van onze nieuwe Spring/Summer collectie. Een bewezen middel om onze doelgroep te bereiken en te activeren. En zo een pull te creëren naar ons reseller-netwerk, dat is zeker gelukt!

Jelle Boddaert, Head of Brands Zuiver

Optimaliseren en resultaten

Tijdens de campagneperiode hebben we intensief contact met Zuiver, waarbij we elkaar op de hoogte houden van de resultaten. Voor deze campagne deelden we wekelijks een update met de belangrijkste KPI’s, organiseerden we op de helft van de campagne een tussentijdse evaluatie en na afloop van de campagne een eindevaluatie. Tijdens deze rapportagemomenten stond het advies centraal en stuurden we waar nodig bij.

Zo hebben we samen mooie resultaten geboekt met significante stijging van ad recall en naamsbekendheid tot gevolg. Na de eindevaluatie van een campagne beginnen we de flow weer vanaf het eerste punt, waarin we op basis van learnings van de afgelopen campagne en de ontwikkelingen vanuit de kanalen Zuiver gaan inspireren voor de volgende campagne.

Start de weg naar online succes vandaag!

Wil jij ook een zinderende digitale campagne voor jouw producten of diensten? Of gewoon een maatwerk advies voor jouw online marketing strategie?

Bel dan vandaag nog voor advies of neem contact op neem contact op met onze specialisten. Zij inspireren je graag! 

Bekijk ook onze andere cases:

CocaCola European Partners
14.000.000 x vertoond
1.400.000 unieke mensen bereikt
32.170 x Fuze Tea verkocht

Fuze Tea – Een hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten!

Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories!

Melitta
PauwR - Case - Genomineerd
+ 1.937% Meer verkopen
+ 20% Viewrate
+ 1.994 Leads

Melitta: Het geheim van een ‘futureproof’ marketingstrategie

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken.

Genomineerd voor ‘De Bonk’, ‘Dutch Search Awards’ én ‘Digital Interactive Awards’

Een creatieve aanpak en goede uitvoering van het See-Think-Do-Care model. Mooi voorbeeld van hoe je psychologische theorieën kan gebruiken om je boodschappen aan te passen. (Juryrapport Dutch Search Awards)

Slide backgroundblankblankblankblankblankblank
Slide backgroundblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblank

Super Flexible Layout Builder

Tons of ElementsReal Drag and DropFullscreen OptionUndo/Redo functionallity