Digital creatives
Met behulp van de kennis en expertise van PauwR worden de beelden vanuit de Zuiver fotoshoots omgezet naar digital creatives voor social- en video advertising. Om de consument optimaal te bereiken zijn er voor Pinterest specifieke creatives gemaakt. Zo zijn er voor elke doelstelling binnen het platform eigen optimalisaties. Bijvoorbeeld door de inzet van een video of afbeelding of door een Call-to-Action in de creatie te verwerken. Op basis van voorgaande campagnes met Zuiver hebben we de optimale advertentie-inzet bepaald: afbeeldingen, gifjes en carrousels.
Samenwerking met Pinterest
Als een van de weinige digital marketing bureaus in Nederland hebben wij nauw contact met Pinterest. Pinterest denkt graag mee met de campagne strategie, maar helpt ook mee met zetten van de puntjes op de i in de campagnes. Zo hebben we voor de Zuiver campagne een creative analyse voorafgaand aan de campagne aangevraagd om de content te optimaliseren.
Synergie
Naast de digital inzet op Pinterest is de collectie ook op Facebook, Instagram en YouTube getoond. Daarnaast houdt het Brands team van Zuiver zich bezig met content creatie, PR, Social Media (organisch), influencer seeding campagnes, print, POS-materialen voor promotie in de winkels en andere offline uitingen. Zo creëren we synergie en bereiken we de doelgroep via diverse online en offline kanalen.
Optimaliseren en resultaten
We houden tijdens de campagneperiode intensief contact met het team van Zuiver om elkaar op de hoogte te houden van de resultaten. Zo hebben we samen mooie resultaten geboekt en de doelstellingen van de campagne bereikt én zelfs overtroffen. Na de eindevaluatie van een campagne beginnen we de flow weer vanaf het eerste punt, waarin we op basis van de learnings van de afgelopen campagne en de ontwikkelingen vanuit de kanalen, Zuiver gaan inspireren voor de volgende campagnes.