Tegels.com: Volle showroom op 2e Paasdag

Facebook als alternatief voor krantenadvertenties

Tegels.com adverteerde al jaren in diverse week- en dagbladen om hun koopzondagen en -feestdagen onder de aandacht te brengen. Doel was een volle showroom. Echter werd dit steeds lastiger met de snel afnemende oplages en het krimpende bereik.

PauwR adviseerde Tegels.com het bereik flink te vergroten door Facebook als (extra) kanaal in te zetten. Voor en tijdens de Paasdagen werden vrouwen in de regio geconfronteerd met de advertenties op hun computer, tablet en mobiel tijdens het maken van plannen voor uitstapjes op 2e Paasdag. En in veel van die plannen werd een bezoek aan de tegelshowroom opgenomen!

Resultaten

  • Volle showroom
  • Stijging website bezoek
  • Toegenomen naamsbekendheid

Campagne specificaties

  • Vrouwen 20-45 jaar
  • Oisterwijk +50km (radius)
  • Diverse interesses apart getarget
  • Verschillende ads voor mobiel en desktop/tablet
  • Tussentijdse optimalisatie op basis van bereik

Reactie van de klant

quote-img We hebben gisteren (2e Paasdag) een mooie dag gehad met veel serieuze potentiële klanten. Wat me opviel is dat er ook veel mensen van verder buiten onze regio bij zaten, dus dat is erg mooi. Voor de 2e Pinksterdag gaan we natuurlijk weer zo’n actie plannen!

Case - Tegels.com - 2e paasdag

Tegels.com Showroom