Tegels.com: Volle showroom op 2e Paasdag
Facebook als alternatief voor krantenadvertenties
Tegels.com adverteerde al jaren in diverse week- en dagbladen om hun koopzondagen en -feestdagen onder de aandacht te brengen. Doel was een volle showroom. Echter werd dit steeds lastiger met de snel afnemende oplages en het krimpende bereik.
PauwR adviseerde Tegels.com het bereik flink te vergroten door Facebook als (extra) kanaal in te zetten. Voor en tijdens de Paasdagen werden vrouwen in de regio geconfronteerd met de advertenties op hun computer, tablet en mobiel tijdens het maken van plannen voor uitstapjes op 2e Paasdag. En in veel van die plannen werd een bezoek aan de tegelshowroom opgenomen!
Resultaten
- Volle showroom
- Stijging website bezoek
- Toegenomen naamsbekendheid
Campagne specificaties
- Vrouwen 20-45 jaar
- Oisterwijk +50km (radius)
- Diverse interesses apart getarget
- Verschillende ads voor mobiel en desktop/tablet
- Tussentijdse optimalisatie op basis van bereik
Reactie van de klant
