Jobo Promotions

Jobo Promotions gereed voor de toekomst

Door veranderingen in de markt (mede door Corona) ontstond de wens om Jobo Promotions gereed te maken voor de toekomst. Belangrijk hierbij was om niet meer doelgroepen te bedienen, maar juist op basis van onderzoeken verder te specialiseren.

Focus op potentie

De oplossing is te vinden in het segmenteren en analyseren van de bestaande doelgroepen, de potentie van deze doelgroepen inclusief benodigde resources om de potentie te verzilveren.

Hierbij kwam een concreet advies naar voren; de meeste potentie voor Jobo Promotions ligt binnen de bedrukte en onbedrukte werkkleding.

Strategische Sessie als startpunt

Met dit advies zijn Jobo en PauwR van gestart met een Strategische Werksessie om de theorie om te zetten naar een praktische roadmap.

Naast concrete doelen en verwachtingen is bijvoorbeeld ook de positionering verder aangescherpt en is er een routekaart uitgewerkt. De focus ligt hierbij niet alleen op de korte en middellange termijn, maar juist ook de komende jaren.

De output van de sessie is afgesloten met het See, Think, Do, Care model waarin boodschappen, budgetten en kanalen concreet zijn geformuleerd.

blank

blank

Van werksessie naar de implementatie

De output van de Strategische Sessie is geïmplementeerd door een strakke planning onder leiding van de Account Executive. Hierin zijn concrete To-Do’s opgenomen voor zowel Jobo als PauwR.

De Account Executive organiseert tevens maandelijkse IMPACT Meetings zodat we de planning bewaken, inspelen op actualiteiten en naast terugblikken vooral ook vooruitblikken. Zo weet iedereen exact waar we staan in het proces.

Hernieuwde campagnes

Voor de hernieuwde campagnes is gekozen voor een stap voor stap aanpak. Eerst de campagnes die direct impact maken en daarna de kanalen die meer voorbereiding nodig hebben. We zijn gestart met Search, Shopping en Social. Marketplaces, Automation en Personalisatie volgen later.

Slimme tools ter ondersteuning van een sterk resultaat

In het proces maken we gebruik van diverse tools. Voor een krachtig feedmanagement hanteren we Channable, ter ondersteuning van conversie-optimalisatie en personalisatie is dit WiQhit en voor projectmanagement is dit Basecamp.

Door deze aanpak hebben we samen met PauwR een sterk fundament gebouwd om Jobo Promotions ook in de toekomst door te laten groeien. Hierbij vinden wij het belangrijk dat we samen dezelfde doelen nastreven, duidelijkheid creëren en in kunnen spelen op de (veranderende) vraag van onze doelgroep.

Saskia de Jong, CEO Jobo Promotions

De juiste keuze leidt tot een goed resultaat

Deze aanpak heeft ervoor gezorgd dat we sinds de start van de campagne direct onze prognose behalen, maar belangrijker alle ingrediënten hebben om ook de komende jaren door te groeien!

Start de weg naar online succes vandaag!

Wil jij ook een zinderende digitale campagne voor jouw producten of diensten? Of gewoon een maatwerk advies voor jouw online marketing strategie?

Bel dan vandaag nog voor advies of neem contact op neem contact op met onze specialisten. Zij inspireren je graag! 

Bekijk ook onze andere cases:

CocaCola European Partners
14.000.000 x vertoond
1.400.000 unieke mensen bereikt
32.170 x Fuze Tea verkocht

Fuze Tea – Een hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten!

Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories!

Melitta
PauwR - Case - Genomineerd
+ 1.937% Meer verkopen
+ 20% Viewrate
+ 1.994 Leads

Melitta: Het geheim van een ‘futureproof’ marketingstrategie

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken.

Genomineerd voor ‘De Bonk’, ‘Dutch Search Awards’ én ‘Digital Interactive Awards’

Een creatieve aanpak en goede uitvoering van het See-Think-Do-Care model. Mooi voorbeeld van hoe je psychologische theorieën kan gebruiken om je boodschappen aan te passen. (Juryrapport Dutch Search Awards)

Slide backgroundblankblankblankblankblankblank
Slide backgroundblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblank

Super Flexible Layout Builder

Tons of ElementsReal Drag and DropFullscreen OptionUndo/Redo functionallity