Interview: Holla x Team Liquid’s legal challenges

Video interviews voor Holla Advocaten

Autoriteit bouwen met je klanten

Wat doe je als je wil laten zien waar je goed in bent, maar het niet zelf wil vertellen? Dan vlieg je de creatives van Creative Lab in om een professioneel video interview te maken en te monteren. Lees hier hoe we van dit interview een strakke video voor de digitale kanalen van Holla Advocaten hebben gemaakt.

blank

E-sports is serious business

Vaak ben je als bedrijf trots op je werk. Zo ook Holla Advocaten die een totaaloplossing aan juridische diensten biedt. Maar hoe breng je dat geloofwaardig voer? Samen met Holla bedachten we een aanpak waarin we klanten interviewen over zaken zoals hun branche, uitdagingen en natuurlijk de samenwerking. Eén van deze klanten is het van oorsprong Nederlandse e-sports merk Team Liquid.

En denk je nu: e-sports, dat is toch gewoon gamen op je stoffige zolderkamer? Niet dus! Wist je bijvoorbeeld dat in de wereld van professioneel online gaming in 2019 meer dan 1 miljard dollar omging? Een serieuze tak van (e-)sport dus. Daarbij is Team Liquid met zijn 80 atleten niet alleen buitengewoon succesvol, maar ook nog eens een hele toffe klant om mee naar buiten te treden. Vooral in de soms wat stoffige wereld van de advocatuur. Om de business van Holla Advocaten te promoten hebben wij daarom gekozen voor een interview met de flamboyante COO Mike Milanov.

Verhaal en concept

Team Liquid was eerder klant van Janina Maduro, die zich bij Holla Advocaten heeft gevoegd (zie ook deze toffe introductievideo). Door deze samenvoeging kreeg het bedrijf opeens toegang tot een verscheidenheid aan legal expertises binnen het grotere advocatenkantoor Holla. Om deze voordelen te benadrukken stelden we een script op waarmee we een duidelijke richting hadden in de verhaallijn en gespreksonderwerpen.

Zo vroegen we Mike onder andere naar de uitdagingen als internationaal acterend bedrijf, de (voor veel mensen onbekende) wereld van e-sports en zijn samenwerking met Janina en Holla. De opnames zelf deden we bij het nieuwe Team Liquid gebouw bij Utrecht Centraal. Een complex met onder andere trainingsruimtes en appartementen waar de e-sports atleten kunnen trainen, overleggen en verblijven. En ook handig: het ligt bijna naast het kantoor van Holla Advocaten.

Resultaat: een ‘digital proof’ video

Na de montage van het geschoten beeldmateriaal in combinatie met actiebeelden van de Team Liquid atleten in actie, ontstond een wervelende video waar de klant erg trots op is. En wij dus ook. Deze video is 100% digital proof en verspreid via onder andere de website en verschillende social media kanalen. En eerlijk is eerlijk: Mike is gewoon echt een pro! Check het resultaat zelf maar.

Vergroot jouw online succes vandaag nog!

Wil jij ook zo’n toffe video met bijzondere klanten of medewerkers? Bel dan vandaag nog voor advies of neem contact op met onze creatief strategen. Zij inspireren je graag! 

Bekijk ook onze andere creaties:

CocaCola European Partners
14.000.000 x vertoond
1.400.000 unieke mensen bereikt
32.170 x Fuze Tea verkocht

Fuze Tea – Een hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten!

Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories!

blank
blank
PauwR - Case - Genomineerd
1.455.061 Vertoningen via Snapchat
31.192 mensen gebruikten de Snapchat filter
51,8% Share-rate

Snapchat: “Dit is uitzonderlijk hoog!”

Activeer je partnership op een creative manier met Snapchat-filters

Voor Kärcher hebben wij een krachtige Snapchat-filter ingezet op het populaire festival “De Zwarte Cross”. De filter is enorm vaak gebruikt, waardoor de filter maar liefst 1.455.061 keer is vertoond. Dat is meer dan zes keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross! Meer weten over hoe dit een succes werd? Lees verder!

Genomineerd voor ‘Dutch Search Awards’ 

Melitta
PauwR - Case - Genomineerd
+ 1.937% Meer verkopen
+ 20% Viewrate
+ 1.994 Leads

Melitta: Het geheim van een ‘futureproof’ marketingstrategie

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken.

Genomineerd voor ‘De Bonk’, ‘Dutch Search Awards’ én ‘Digital Interactive Awards’

Een creatieve aanpak en goede uitvoering van het See-Think-Do-Care model. Mooi voorbeeld van hoe je psychologische theorieën kan gebruiken om je boodschappen aan te passen. (Juryrapport Dutch Search Awards)