Holla Advocaten verovert Nederland met #dekoplopers

Holla Advocaten verovert Nederland met #dekoplopers. In dit initiatief – mede bedacht door Canday Creative Agency – gaat hockey-captain Robert van der Horst in een reeks video’s het gesprek aan met ‘de koplopers’ van het Nederlandse bedrijfsleven. Deze persoonlijke, inspirerende en soms zelfs verrassende video’s hadden als doel een grotere naamsbekendheid te creëren voor Holla Advocaten in voornamelijk het zuiden van Nederland. Ook wilde het advocatenkantoor zich middels een inhoudelijke sportsponsorcampagne als een opvallende speler in de markt zetten, gebruikmakend van actuele en relevante videocontent die binnen de zakelijke doelgroep gesprekken zou ontketenen.

Het vergroten van de naamsbekendheid van Holla Advocaten

De sterk groeiende zakelijke doelgroep waar Holla Advocaten zich op richt, heeft namelijk behoefte aan juridische ondersteuning. Onder het MKB met méér dan 50 medewerkers heeft Holla Advocaten in een aantal regio’s een zeer sterke merkkracht, maar in aantal specifieke regio’s kan de naamsbekendheid nog substantieel verhoogd worden. Met een campagne, voornamelijk gericht op de SEE-fase van de customer journey, werd het advocatenkantoor bij deze doelgroep op een unieke manier onder de aandacht gebracht.

Case #dekoplopers