Maaltijdservice.nl is een concept van Sligro Food Group en Van Hoeckel voor thuiswonende ouderen. Via een eenvoudig online bestelsysteem kiezen zij de maaltijden van hun keuze, die ze de volgende ochtend thuisbezorgd krijgen.
PauwR werkt al enkele jaren voor Maaltijdservice.nl, waarbij in 2016 de volledige focus op online is gelegd. Naast de doorlopende Search- en Retargeting-campagnes is daar Bing – en Display Advertising aan toegevoegd. Het resultaat spreekt voor zich!
Mede dankzij de vakkundige inbreng van PauwR hebben we Maaltijdservice.nl op de online kaart weten te zetten. PauwR is deskundig, slagvaardig, denkt proactief mee en weet zich te verplaatsen in de uitdagingen van de klant.
Roy Kroos, Commercieel Manager , Maaltijdservice.nl
Strategie 2016
- Volledige focus op online
- Minder investering in offline media
- Naamsbekendheid creëren binnen doelgroep
- (her)Activatie huidige klanten
Indrukwekkende resultaten
- Jaarlijkse omzetstijging via campagnes van +60%
- ‘Belachelijke’ conversieratio binnen doelgroep van (voormalig) klanten
- In 2016 bijna 10 miljoen relevante vertoningen binnen de doelgroep
- Maaltijdservice.nl raadt PauwR voor de volle 100% aan!