Optimale zichtbaarheid voor Van Hoeckel op Zorgtotaal 2017
Om voor de stand van Van Hoeckel op Zorgtotaal 2017 veel bezoekers te genereren zette PauwR samen met Van Hoeckel een digital marketing campagne in. De eerste fase van de campagne had als doel om meer bekendheid bij de doelgroep te creëren voor de stand op Zorgtotaal 2017 en aanmeldingen te genereren via de website van Van Hoeckel. Vervolgens werden de bezoekers van Zorgtotaal 2017 getriggerd om de stand van Van Hoeckel te bezoeken. De campagne was zeer succesvol en heeft door middel van slimme hyperlocal advertising alle verwachtingen overtroffen.
Lokaal adverteren rondom de beurslocatie
Door ‘hyperlokaal’ te adverteren bereikten we de doelgroep precies op het juiste moment met de juiste boodschap én op het juiste device. Op het moment dat de doelgroep zich in de buurt van de Zorgtotaal beurs bevond toonden we hen display advertenties op hun mobiel. Deze advertenties nodigde uit om de stand van Van Hoeckel te bezoeken op de beurs Zorgtotaal. Door op deze manier specifiek te adverteren op locatie was de boodschap enorm relevant en was Van Hoeckel top of mind bij de doelgroep op het moment dat zij de beurs bezochten. Dit leidde tot meer en kwalitatief betere bezoekcijfers aan de stand.