Vanaf mei 2016 zijn de Personal Marketeers aan de slag gegaan voor Fitness24, een grote speler op het gebied van fitnessapparatuur in Nederland en België. Fitness24 maakt onderdeel uit van de Sanden Sports Superstores waar ook andere labels onder vallen zoals TriathlonAccessoires.nl, VechtSport24.nl en Watersportshop24.com.
Vanaf dag 1 was het doel van de samenwerking duidelijk: het rendement moet omhoog. De huidige Search-, Retargeting- en Shopping-campagnes zijn volledig gereviseerd door de specialisten van PauwR en daarna scherp geoptimaliseerd.
Ik ben blij dat wij voor PauwR hebben gekozen, naast het feit dat de samenwerking zéér prettig is, hebben wij op korte termijn fantastische resultaten geboekt. De omzet is fors gestegen en dat tegen lagere kosten. Momenteel zijn we druk bezig met de volgende campagne!
Wouter Kersten, Online Marketeer, Sanden Sports
Doelstellingen
2 twee belangrijke doelstellingen voor 2016:
- Stap 1: ROAS (Return On Ad Spend) verbeteren
- Stap 2: Omzet verhogen met gezonde ROAS
Indrukwekkende resultaten
- De omzet via advertising is met maar liefst 51% gestegen
- Dit terwijl de kosten binnen deze kanalen met 18% is afgenomen
- Wat een rendement doet stijgen met 83%
- Fitness24 beoordeelt de samenwerking met PauwR met een dikke 9!