Samen met onze klant Nationale Opera & Ballet hebben wij de opera voorstelling Chovansjtsjina online extra onder de aandacht gebracht. Daarbij was het belangrijk dat Nationale Opera op zoek is naar een goede balans tussen huidig publiek (veelal 40+) en een vernieuwingsslag richting een jongeren doelgroep. Om met de campagne extra bekendheid te genereren heeft PauwR digitale radiocampagnes ingezet. Door middel van digitale radio bereik je de ‘light users’ van FM Radio. Daarnaast is de doelgroep jonger (20-34 jaar) en vaak hoger opgeleid en daarmee een perfecte aanvulling op de overige kanalen.
“Voor Chovansjtsjina hebben we voor het eerst digitale radio ingezet. Hiermee hebben we onze doelgroep op een nieuwe manier kunnen bereiken. Door retargeting te kunnen inzetten op de luisteraars houden we de luisteraar vast. We gaan dit zeker vaker inzetten.”
Harm-Jan, Online Markteer, Nationale Opera & Ballet
Resultaten & Voordelen:
Adverteren via Digitale Radio.
Digitale Radio Stations
Voor de voorstelling Chovansjtsjina hebben we ons met name gericht op hoger opgeleiden en daarbij onder andere de volgende online radio stations getarget:
Lees meer over de voordelen van adverteren via Digitale Radio!
Flextrack rapportage o.b.v. onderzoeksbureau MSI-ACI
Wil jij ook een pilotcampagne draaien met Digitale Radio? Lies Jansen, Head of Branding, kan je er alles over vertellen en neemt je graag mee op ontdekkingsreis. Neem vandaag nog contact met haar op via 020-262 0332 of advies@pauwr.nl.