Animatie Van Ede & Partners

Jouw bedrijfsverhaal in 1 minuut geanimeerd

Van Ede & Partners wilde graag zijn naamsbekendheid vergroten en daarbij precies uitleggen wat ze voor hun doelgroep kunnen betekenen. Wij bedachten een verrassende creatie om deze doelen te bereiken.

De klant begeleidt mensen die weer aan het roer van hun eigen carrière willen komen te staan. Dit outplacementbureau heeft een eigen visie op menselijke ontwikkeling en talent. In hun trajecten richten ze zich op de hele mens, op persoonlijke groei en ontwikkeling. Aan het PauwR Creative Lab de opdracht om dit te laten zien.

Verhaal en concept

Het Creative Lab is aan de slag gegaan om te onderzoeken hoe we binnen 1 minuut het verhaal van Van Ede & Partners kunnen vertellen. Samen met onze partner Cooler Media schreven we het script en storyboard, waarna Cooler Media de animatie maakte.

Product

Het resultaat was een animatie die de werkwijze van Van Ede precies illustreert. Door een LinkedIncampagne brachten we de animatie onder de aandacht bij een specifieke doelgroep. De campagne overtrof de verwachtingen en bracht Van Ede en Partners op waardevolle wijze in beeld bij de doelgroep!

Waarvoor kun jij animaties inzetten?

Animaties zijn voornamelijk interessant wanneer je bepaalde ingewikkelde processen op een luchtige manier wil uitleggen. Samen met onze partners kijken we in dat geval precies wat voor soort animatie het beste bij de doelgroep past.

Bekijk ook onze andere creaties:

CocaCola European Partners
14.000.000 x vertoond
1.400.000 unieke mensen bereikt
32.170 x Fuze Tea verkocht

Fuze Tea – Een hyperlokale campagne rondom 13.000 verkooppunten!

Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories!

PauwR - Case - Genomineerd
1.455.061 Vertoningen via Snapchat
31.192 mensen gebruikten de Snapchat filter
51,8% Share-rate

Snapchat: “Dit is uitzonderlijk hoog!”

Activeer je partnership op een creative manier met Snapchat-filters

Voor Kärcher hebben wij een krachtige Snapchat-filter ingezet op het populaire festival “De Zwarte Cross”. De filter is enorm vaak gebruikt, waardoor de filter maar liefst 1.455.061 keer is vertoond. Dat is meer dan zes keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross! Meer weten over hoe dit een succes werd? Lees verder!

Genomineerd voor ‘Dutch Search Awards’ 

Melitta
PauwR - Case - Genomineerd
+ 1.937% Meer verkopen
+ 20% Viewrate
+ 1.994 Leads

Melitta: Het geheim van een ‘futureproof’ marketingstrategie

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken.

Genomineerd voor ‘De Bonk’, ‘Dutch Search Awards’ én ‘Digital Interactive Awards’

Een creatieve aanpak en goede uitvoering van het See-Think-Do-Care model. Mooi voorbeeld van hoe je psychologische theorieën kan gebruiken om je boodschappen aan te passen. (Juryrapport Dutch Search Awards)