Onze werkwijze en campagnes

Onze krachtige werkwijze en campagnes moet je ervaren. Daarom hebben we een aantal cases beschreven, waaronder prijswinnende campagnes en nominaties voor aansprekende awards!

SEO-traject voor de Belastingdienst

PauwR heeft een intensief SEO-traject uitgevoerd voor de Belastingdienst. 4 maanden lang hebben 3 SEO-experts de Belastingdienst voorzien van kennis, beoordelingen en adviezen op gebied van SEO met als doel nieuw-gegenereerde content beter te laten scoren in zoekmachines zoals Google. Resultaat: Het SEO-kennisniveau van ca. 100 medewerkers is flink gestegen en zij kregen concrete adviezen om hier in de toekomst beter mee om te kunnen gaan, tot volle tevredenheid van de opdrachtgever.

NS: Ex-studenten bereiken via Spotify

Spotify Adverteren NS

NS wilde graag bekendheid creëren voor het gratis Dal Voordeel abonnement die ex-studenten kunnen aanvragen wanneer ze zijn afgestudeerd. PauwR adviseerde de inzet van Spotify om deze doelgroep op een creatieve en gerichte wijze te bereiken, met meetbaar resultaat. Leer meer!

Melitta: Het geheim van een ‘futureproof’ marketingstrategie.

Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken.

Genomineerd voor ‘De Bonk 2016’ 

Een steile klim met Bing!

De Personal Marketeers van PauwR zijn altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden voor de klant om te groeien. Voor de webshop van Fietsvakantiewinkel adviseerde PauwR om Bing in te zetten. Benieuwd naar de resultaten? Lees dan de case!

Spierballen rollen voor Fitness24

Fitness24-Shopping

Meer omzet en minder kosten? Een doelstelling die niet altijd realistisch is. Voor Fitness24 bewijzen de Personal Marketeers van PauwR het tegendeel. Benieuwd hoe zij dit deden? Bekijk de case!

See. Think. Do. & Verzekeruzelf

Verzekeruzelf.nl en PauwR hebben de doelgroep gedurende de gehele Consumer Journey verleid om een motorverzekering af te sluiten. Het resultaat: 60% meer motorverzekeringen!

Winnaar van een Dutch Search Award 2016!

ZLM Verzekeringen 65 jaar

zlm-logo

Verzekeringsmaatschappij ZLM bestaat 65 jaar en wie jarig is, trakteert. Daarom gaf ZLM al haar klanten 65 euro premie retour. ZLM vroeg haar klanten hoe zij hun 65 euro zouden besteden. De leukste verhalen werden beloond met een plaatsing op www.zlm65jaar.nl. Samen met PauwR Digital Marketing koos ZLM voor een krachtige digitale mediamix om deze verhalen met een groot publiek te delen. Bekijk de case!

Nationale Opera & Ballet

Nationale Opera & ballet

In samenwerking met Nationale Opera & Ballet hebben wij het Opera Forward Festival extra onder de aandacht gebracht. De focus lag erop om nieuwe en jongere mensen te bereiken die zich zouden aanmelden voor het festival. Na inzet van diverse digitale media heeft dit geresulteerd in 92% van de totale kaarten verkocht. Bekijk de case!

Genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar!

Barberstore op Insta!

Print

Barberstore heeft in 2006 de markt van kappersproducten en kappersbenodigdheden opengebroken met scherpe prijzen en een uitstekende logistiek. “Het is onze ambitie de trendzetter te zijn in de markt en de rest van de markt altijd een stap voor te zijn”, aldus Stijn Horsten van Barberstore. Het is deze ambitie waar PauwR een kans zag met Instagram advertising.

Digital Radio Nationale Opera & Ballet

PauwR Case Nationale opera en Ballet

Samen met onze klant Nationale Opera & Ballet hebben wij de opera voorstelling Chovansjtsjina online extra onder de aandacht gebracht. Naast de inzet van Google Grants, Bannering, Retargeting en Video hebben we bij deze campagne gekozen voor de inzet van digitale radio om extra bereik en impact te creëren bij de doelgroep.

Loyaltyprogramma EMTÉ Supermarkten

2015

In het najaar van 2014 lanceert EMTÉ Supermarkten een mobiel loyalty programma. Als vast online mediabureau mocht PauwR de online introductie van het loyaliteitsprogramma verzorgen.

Genomineerd voor een Dutch Interactive Award 2015!

Vliegtuigen vol fans voor Garuda Indonesia

Samen met een partner mochten we in het najaar van 2011 en in het voorjaar van 2012 diverse online campagnes opzetten voor de grootste airline van Indonesië: Garuda Indonesia. Bekijk de resultaten in deze case.

Genomineerd voor een Facebook Studio Award!

Slim testen voor Medicomfort

Conversieoptimalisatie kan een grote impact hebben op het rendement van een website of webshop. Kleine aanpassingen kunnen een groot effect hebben. Zie bijvoorbeeld onze Visual Website Optimizer case met de site MedischMatras.nl.

Dikke winactie Maaltijdservice.nl

Maaltijdservice.nl en PauwR hebben samen een winactie bedacht, waarbij de deelnemers drie maanden lang gratis maaltijden konden winnen voor zichzelf of voor hun ouders. De prijs kon enkel verzilverd worden door 55+’ers, zodat enkel (kinderen van) de doelgroep kans maakte. PauwR verzorgde de online campagnes rondom de actie.

Slimme retargeting PSV FANstore

Retargeting is een sterk middel om de conversie in webshops te verhogen. Aan de hand van verschillende doelgroepen en verschillende type banners wordt deze Retargeting campagne geoptimaliseerd. Deze case werd tevens gepubliceerd in Twinkle Magazine.

Spotify voor DNO

Met miljoenen gratis geregistreerde gebruikers is Spotify inmiddels uitgegroeid tot een grote online speler. Voor de Nationale Opera & Ballet gebruikten we Spotify om ons bereik heel gericht te vergroten.

Jongerencampagne MinSZW


In samenwerking met Bex* Communicatie mochten we deze social media campagne voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid opzetten. Social Advertising door middel van Facebook en Twitter als drijvende kracht achter deze succesvolle jongerencampagne. Deze case werd tevens gepubliceerd op Marketingfacts.nl

Winnaar jury- én publieksprijs van ‘De Bonk’!

Kwalitatieve likes EMTÉ Supermarkten

Geen ‘like and share’ op Facebook voor EMTÉ. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat het eenvoudig moet zijn en interactie moet opleveren. Kwalitatieve likes worden gegenereerd met behulp van gerichte Facebook advertising campagnes.

Co-creatie voor MinSZW

In samenwerking met Bex* Communicatie mochten we, na de succesvolle campagne van 2013, deze campagne in 2014 wederom voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid opzetten. Co-creatie en video-content stonden dit jaar centraal. Online Advertising door middel van Google, YouTube, Facebook en Video Retargeting zorgden voor enorm veel interactie onder de jongeren.

Genomineerd voor een European Excellence Award!

Zelfverzekerde online advertising

In een zeer competitieve markt lukt het door te testen, innovatief te zijn en ‘ambachtelijk’ te werk te gaan om de omzet en het rendement steeds significant te verhogen. Het hele spectrum van online advertising zetten we hierbij in.

Volle showroom Tegels.com

Voor Tegels.com is Facebook een sterk kanaal als alternatief voor krantenadvertenties. Aan de hand van verschillende doelgroepcriteria, advertenties en bereiken worden de campagnes geoptimaliseerd. Het resultaat was de drukste koopzondag in tijden!