PRIJZEN EN NOMINATIES

PauwR Emerce100 2019
Best Workplace 2019

Holla_Advocaten

EMERCE 100 (2019)

PauwR staat voor het 4e jaar op rij in de top 3 van de Emerce 100 in de categorie beste Digital Marketingbureaus!

Best Workplace® (2019)

PauwR is benoemd tot Best Workplace door voor het 2e jaar in successie in de top 3 te eindigen van de Great Place to Work verkiezing. Daarnaast wonnen we de special award voor ‘Ontwikkelen’.

B2B Marketing Award

Onze klant Holla Advocaten heeft met #dekoplopers de B2B Marketing Award 2018 gewonnen. PauwR en creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie Today is Canday droegen bij aan de campagne door onder meer concept en creatie, online activatie en media-optimalisatie.

Dutch Search Awards 2017
kingspan-bouwkennis-marketing-jaarprijs

DUTCH SEARCH AWARDS 2017

PauwR is maar liefst 4 keer genomineerd voor de Dutch Search Awards 2017 in de categorieën: Beste video campagne, beste social in search campagne, beste branding campagne en beste social advertising campagne.

DUTCH INTERACTIVE AWARDS 2017

De ‘Melitta case‘ is door een vakjury genomineerd voor een Dutch Interactive Award 2017 in de categorie ‘Campaign’. De Dutch Interactive Awards zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve werk.

Bouwkennis Marketing Jaarprijs (2017)

Onze klant Kingspan heeft de prestigieuze Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2017 gewonnen.

Dutch Search Award PauwR Verzekeruzelf.nl
Case Nationale Opera en Ballet

DUTCH SEARCH AWARD 2016

De ‘Motorverzekering case‘ is door een vakjury beloond met een Dutch Search Award 2016 in de categorie ‘Beste gebruik van social in search campagnes’. Daarnaast behoorde PauwR tot de 3 genomineerden voor de award ‘Beste Agency (medium)’ van Nederland’.

WINNAAR + PUBLIEKSPRIJS ‘DE BONK’

De campagne ‘Weet je wat jij waard bent?‘ is bekroond met twee ‘Bonken’. Zowel de jury- als de publieksprijs waren voor deze campagne voor het Ministerie van SZW, waaraan wij in opdracht van Bex*communicatie hebben gewerkt op online advertising en -media.

CROSS MEDIA AWARDS – NATIONALE OPERA & BALLET

De case “92% tickets verkocht voor nieuw festival” van Nationale Opera & Ballet werd genomineerd voor de Cross Media Awards 2016. Bekijk de Case!

EUROPEAN EXCELLENCE AWARDS

In opdracht van Bex* Communicatie hebben we tweemaal de online media mogen verzorgen voor de campagne ‘Weet je wat jij waard bent‘ (2013 en 2014). Naast het winnen van ‘de Bonk’ waren beide campagnes genomineerd voor de prestigieuze internationale ‘European Excellence Awards’. Bij de uitreikingen in München en Parijs grepen we helaas net naast de prijzen.

NOMINATIE ‘FACEBOOK STUDIO AWARD

Een nominatie voor een Facebook Studio Award voor onze campagne ‘Garuda Ziet ze Vliegen‘ voor Garuda Indonesia. Bovendien was de Facebook pagina van Garuda Indonesia in die periode de pagina met de hoogste IPM van alle grote Nederlandse Facebook pagina’s volgens Marketingfacts.

DUTCH INTERACTIVE AWARDS 2015

Het succesvolle loyaliteitsprogramma ‘Fijnproevers’ van EMTÉ Supermarkten is genomineerd voor een Dutch Interactive Award 2015.