PRIJZEN EN NOMINATIES

Nominatie DIA Award 2017 Melitta-PauwR

DUTCH INTERACTIVE AWARDS 2017

De ‘Melitta case‘ is door een vakjury genomineerd voor een Dutch Interactive Award 2017 in de categorie ‘Campaign’. De Dutch Interactive Awards zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve werk.

Emerce 100 PauwR 2017

Top 3 Digital Marketing Bureau Emerce100 – 2017

PauwR bezet dit jaar de 2e plek in de Emerce 100, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce waarin zij publiceren hoe beslissers in online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.

Dutch Search Award PauwR Verzekeruzelf.nl

DUTCH SEARCH AWARD 2016

De ‘Motorverzekering case‘ is door een vakjury beloond met een Dutch Search Award 2016 in de categorie ‘Beste gebruik van social in search campagnes’. Daarnaast behoorde PauwR tot de 3 genomineerden voor de award ‘Beste Agency (medium)’ van Nederland’.

Emerce-award

EMERCE 100 – #3

PauwR heeft een gedeelde 3e positie behaald in de Emerce 100 in de categorie beste Digital Marketingbureaus.

Nationale Opera & Ballet

CROSS MEDIA AWARDS – NATIONALE OPERA & BALLET

De case “92% tickets verkocht voor nieuw festival” van Nationale Opera & Ballet werd genomineerd voor de Cross Media Awards 2016. Bekijk de Case!

WINNAAR + PUBLIEKSPRIJS ‘DE BONK’

De campagne ‘Weet je wat jij waard bent?‘ is bekroond met twee ‘Bonken’. Zowel de jury- als de publieksprijs waren voor deze campagne voor het Ministerie van SZW, waaraan wij in opdracht van Bex*communicatie hebben gewerkt op online advertising en -media.

NOMINATIE ‘FACEBOOK STUDIO AWARD

Een nominatie voor een Facebook Studio Award voor onze campagne ‘Garuda Ziet ze Vliegen‘ voor Garuda Indonesia. Bovendien was de Facebook pagina van Garuda Indonesia in die periode de pagina met de hoogste IPM van alle grote Nederlandse Facebook pagina’s volgens Marketingfacts.

EUROPEAN EXCELLENCE AWARDS

In opdracht van Bex* Communicatie hebben we tweemaal de online media mogen verzorgen voor de campagne ‘Weet je wat jij waard bent‘ (2013 en 2014). Naast het winnen van ‘de Bonk’ waren beide campagnes genomineerd voor de prestigieuze internationale ‘European Excellence Awards’. Bij de uitreikingen in München en Parijs grepen we helaas net naast de prijzen.

DUTCH INTERACTIVE AWARDS

Het succesvolle loyaliteitsprogramma ‘Fijnproevers’ van EMTÉ Supermarkten is genomineerd voor een Dutch Interactive Award 2015.