Display adverteren

Bereik gericht een groot publiek

Bij display adverteren worden advertenties ingezet om een reclameboodschap duidelijk te communiceren. Een display campagne bestaat uit het tonen van ‘banners’ aan een groot,  geselecteerd publiek. Display advertenties worden ingezet op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, zoekwoorden of specifieke plaatsingen. Via deze targetingopties wordt op een innovatieve en originele wijze getracht de doelgroep zo goed mogelijk te bereiken.

Banners worden vaak ingekocht op basis van CPM (cost-per-mille, kosten per 1.000 vertoningen) of op basis van CPC (kosten-per-klik). Maar ook kosten-per-verkoop of kosten-per-lead (CPA of CPL) zijn steeds vaker een optie.

De posities kopen we op een veiling via Real-time-bidding of automated trading. Zo zijn miljoenen websites aangesloten bij het Google Display Netwerk (GDN), waardoor het mogelijk is om met behulp van diverse advertenties de doelgroep via deze websites te bereiken. Display advertenties kunnen apart worden getarget op tablet en mobiel.

Display Doelen:

Branding
Sales
Leads
Traffic
Voorlichting