Verkoop je producten overal met Channable

Channable implementatie

Google Shopping, bol.com, Marktplaats, Beslist.nl en nog vele andere online platformen vragen om een productfeed om te kunnen adverteren op hun netwerk.  Elk netwerk heeft echter zijn eigen kenmerken en eisen waar een dergelijke feed aan moet voldoen. Door de productfeed met Channable op te bouwen is het echter eenvoudig vanuit één platform op al deze online kanalen te adverteren. PauwR is als bureau een officieel Channable partner. Dit resulteert in een nauwe samenwerking tussen PauwR en Channable waarin de productfeed zowel op technisch als commercieel vlak geoptimaliseerd wordt.

Een greep uit de mogelijke integraties

  • Google Shopping
    Een hogere kwaliteit feed betekent lagere klikkosten;
  • Beslist.nl
    Zichtbaar op de bekendste vergelijkingssite van Nederland;
  • Bol.com
    Ruim 800.000 bezoekers per dag;
  • Markplaats.nl
    Specifieke targeting via een zeer gerichte categorie indeling;
  • Facebook
    Meerdere product-advertenties tegelijk aanmaken.

Channable

Channable heeft als doel het voor een adverteerder eenvoudiger te maken om via verschillende kanalen producten te promoten. Door het technische onderdeel dat nodig is om te adverteren op kanalen zoals bol.com en Google Shopping op zich te nemen, ontlasten Channable en PauwR de adverteerder. Uniek aan het platform is dat het PauwR als erkend Channable bureau de mogelijk biedt door middel van regels en bewerkingen de productfeed te optimaliseren. Hierdoor worden de resultaten over alle kanalen verbeterd, wat perfect inzichtelijk is binnen Channable.