Digital Strategy

Binnen nu en tien jaar is een groot deel van alle marketingkanalen, inclusief TV, radio en print, gedigitaliseerd. Stel je een wereld voor waarin zelfs alle outdoor advertising digitaal is. Massa media maken plaats voor media op maat, waarin de consument bepaalt of hij of zij een advertentie wel of niet wil zien, op welk tijdstip en op welk moment.

Hoe past jouw bedrijf haar strategie aan op de toekomstige digitalisering? Wat voor invloed hebben de technologische ontwikkelingen op jouw marketing? Waar wil jij staan in 2020? Heb jij geen antwoorden op deze vragen? Dan is de strategische sessie van PauwR een uitkomst.

Strategische sessie
Tijdens de strategische sessie gaat jouw bedrijf in gesprek met managing partner en online strateeg Pieter Voogt. Pieter heeft meer dan 10 jaar ervaring in de digital marketing en al vele klanten en relaties geholpen bij het bepalen van de juiste strategie.

De uitkomsten van de strategische sessie vormen de basis voor het bepalen van KPIs en een mediaplan. Hierdoor kan de strategie snel worden geïmplementeerd met behulp van de digital marketing specialisten van PauwR.
In gesprek over doelen en KPI’s:
  • Waar wil je staan in 2020?
  • Hoe ontwikkelt de doelgroep zich?
  • Hoe ontwikkelt de markt zich?
  • Hoe ontwikkelt de technologie zich?
  • Welke KPI’s kunnen we opstellen voor de verschillende kanalen?
  • Op welke manier gaan we de verschillende kanalen inzetten om de volledige customer journey te targeten met (online) marketing?