CREATIVE LAB PORTFOLIO
Onze creatieve werkwijze en campagnes moet je ervaren! Daarom hebben we een aantal cases beschreven, waaronder prijswinnende campagnes en nominaties voor aansprekende awards.
Onze creatieve werkwijze en campagnes moet je ervaren! Daarom hebben we een aantal cases beschreven, waaronder prijswinnende campagnes en nominaties voor aansprekende awards.
Voor de LinkedIn campagne van Kingspan ontwierp het Creative Lab van PauwR een concept guide en bijbehorende campagne uitingen. Een efficiënte manier om merkconsistentie te verhogen en de samenwerking te verbeteren. In deze case lees én zie je hoe dit eruit ziet.
Regelmatig verspreidt Trendhopper een klassieke huis-aan-huis folder. Veel consumenten zoeken hun wooninspiratie en acties echter steeds vaker online.
Om ook online impact te maken is het PauwR team gevraagd om deze op effectieve wijze te vertalen naar een aantrekkelijke advertentie om de koppeling tussen offline en digitaal verder te versterken.
Coca-Cola European Partners Nederland wendde zich tot PauwR voor de lancering van Fuze Tea in Nederland. De vraag was hoe we meer dan 13.000 outlets konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Dankzij onze unieke aanpak en succesvolle uitvoering leverde het de campagne zelfs een plaats op in Facebooks wereldwijde success stories!
Snapchat: “Dit is uitzonderlijk hoog!”
Voor Kärcher hebben wij een krachtige Snapchat-filter ingezet op het populaire festival “De Zwarte Cross”. De filter is enorm vaak gebruikt, waardoor de filter maar liefst 1.455.061 keer is vertoond. Dat is meer dan zes keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross! Meer weten over hoe dit een succes werd? Lees verder!
Genomineerd voor ‘Dutch Search Awards’
Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken.
Genomineerd voor ‘De Bonk’, ‘Dutch Search Awards’ én ‘Digital Interactive Awards’
Een creatieve aanpak en goede uitvoering van het See-Think-Do-Care model. Mooi voorbeeld van hoe je psychologische theorieën kan gebruiken om je boodschappen aan te passen. (Juryrapport Dutch Search Awards)
Groot bereik en zeer accuraat door strategisch gebruik van verschillende GeoFilters.
Jaarlijks organiseert installatiebedrijf
Van Ede & Partners begeleidt mensen die weer aan het roer van hun eigen carrière willen komen te staan. Dit outplacementbureau heeft een eigen visie op menselijke ontwikkeling en talent. In hun trajecten richten ze zich op de gehele mens, op persoonlijke groei en ontwikkeling. Aan het PauwR Creative Lab de opdracht om dit te laten zien.
Het vrolijke kabouterbier van La Chouffe is nu ook in blik verkrijgbaar! Lekker makkelijk om mee te nemen. Toen we de opdracht kregen om een advertentie te maken voor de onthulling van ‘Chouffe On The Go’ vielen alle stukjes op zijn plek. Om deze boodschap met het publiek te delen hebben wij een interactieve scratchbanner ontworpen die techniek, design en marketingpsychologie met elkaar combineert.
Om aan te kondigen dat Holla nu ook de Utrechtse ondernemers op juridisch vlak ontzorgt, ontwikkelden we een creatief concept en een introductiecampagne met krachtige video’s waarin Janina Madura zichzelf voorstelt en vertelt waarom zij voor Holla kiest.
De Shoefresh is hét apparaat om jouw stinkende sportschoenen te verfrissen. Het apparaat werkt gemakkelijk, je hoeft je schoenen er slechts op te plaatsen en het programma begint direct. Ter promotie van het product realiseerde PauwR twee interactieve videoproducten voor Shoefresh.
Vedett heeft nieuwe coasters bedacht! Met deze kleurrijke blikvangers creëer je de prachtigste bouwwerken door ze simpel in elkaar te klikken. Met een serie korte video’s brachten wij de coasters onder de aandacht bij de beoogde doelgroep. En met overweldigend resultaat!