Chatbot als succesnummer in je organisatie

Een nieuwe digitale collega!

Chatbots zijn geautomatiseerde gesprekspartners voor op je website of socialmediakanaal. Via automatische chats ga je direct in gesprek met (potentiële) klanten. Voor veel bedrijven bieden chatbots daarom een enorm potentieel! Hierbij zetten zij in op een verbetering van de customer service en customer experience en proactieve klantencommunicatie die moet leiden tot een hogere conversie.

Zorgen voor de juiste content is echter heel belangrijk om de communicatie soepel te laten verlopen. De juiste tone of voice is daarom cruciaal en is van doorslaggevend belang of een chatbot een succesnummer wordt. Marketeers van PauwR schrijven content op maat en denken na over de strategie en use cases. Met de chatbot krijg je er een nieuwe digitale collega bij!

Foto_chatbot

Wat kan een chatbot voor jouw organisatie betekenen?

Met een op maat gemaakte chatbot kun je meerdere doelen bereiken. Voor meer informatie over hoe een chatbot een succesnummer in jouw organisatie kan worden, kun je onderstaande white paper downloaden!

Doelen van chatbots:

Branding
Sales
Leads
Traffic
Voorlichting