Personal Marketeers
Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt richten op je core-business.
“Dankzij PauwR heeft Maaltijdservice.nl reeds meerdere mooie online campagne gevoerd. Dankzij hun meedenken, inbreng en expertise bereikt Maaltijdservice.nl online steeds beter haar doelgroepen. En werken we samen continu aan een optimalisatie van onze online activiteiten. Waarbij resultaat voor op staat ipv massa media. PauwR in onze overtuiging de juiste partner voor de job.”
Roy Kroos, Commercieel Manager, Maaltijdservice
Meer bezoekers verhogen het rendement van de website. Maar ook als hetzelfde aantal bezoekers vaker een bepaalde actie onderneemt op de website verhoogt dat het rendement. Een actie (conversie) kan een aankoop in de webshop zijn, maar ook een inschrijving op de nieuwsbrief, het invullen van het contactformulier of het downloaden van een brochure.
Door de conversie van de website te verbeteren, verbeter je het rendement van de website en de ROI (return-on-investment) van de marketinginspanningen. Je laat bovendien zien dat je de bezoeker begrijpt en dat je hem serieus neemt en zo goed mogelijk van dienst wilt zijn. A/B testen speelt hierin een belangrijke rol om tot de optimale ervaring te komen.
Een conversie optimalisatie traject bestaat uit verschillende fasen die zich telkens herhalen:
Benieuwd wat een relatief kleine aanpassing aan je website al kan doen voor het rendement van je website? Bekijk onze opvallende conversie optimalisatie case!
Of jouw pagina bezoekers overtuigt de gewenste actie uit te voeren, hangt van verschillende factoren en elementen af. Een methode die we gebruiken voor conversie optimalisatie, is de conversie optimalisatie piramide die tevens ook in het boek “meer omzet in je webshop” van Jurjen Jongejan (ISM) wordt gebruikt. De lagere facetten van deze piramide dienen eerst aangepakt te worden, alvorens je met de hogere facetten aan de slag gaat.
Wil je meer informatie over de conversieoptimalisatie piramide? Neem dan gerust contact met ons op.