Conversie Optimalisatie

Verhoog het rendement van je site

Meer bezoekers verhogen het rendement van de website. Maar ook als hetzelfde aantal bezoekers vaker een bepaalde actie onderneemt op de website verhoogt dat het rendement. Een actie (conversie) kan een aankoop in de webshop zijn, maar ook een inschrijving op de nieuwsbrief, het invullen van het contactformulier of het downloaden van een brochure.

Door de conversie van de website te verbeteren, verbeter je het rendement van de website en de ROI (return-on-investment) van de marketinginspanningen. Je laat bovendien zien dat je de bezoeker begrijpt en dat je hem serieus neemt en zo goed mogelijk van dienst wilt zijn.

Onze werkwijze

Het conversie optimalisatie traject bestaat uit verschillende fasen, waaronder:

  • Conversie optimalisatie rapport met analyse en aanbevelingen (inclusief advies van onze eigen pyschologe!)
  • Analyseren van websitebezoek, salesfunnels en mogelijke knelpunten
  • A/B of multivariate testen van belangrijke pagina’s en websiteonderdelen

Benieuwd wat een relatief kleine aanpassing aan je website al kan doen voor het rendement van je website? Bekijk onze opvallende conversie optimalisatie case!

CRO Referenties: