Conversie Attributie

Inzicht in je conversies

Welke rol speelt een bepaalde ‘verkeersbron’ in het genereren van online omzet of leads? Hoeveel verschillende campagnes dragen bij aan mijn online rendement en hoe verhouden zich de conversies op merknaam ten opzichte van de overige conversies? Conversie attributie geeft je antwoord op deze vragen.

Met conversie attributie proberen we de juiste waarde toe te kennen van een conversie aan de verschillende bezoeken die aan de conversie vooraf gingen. Hierdoor kun je beter beoordelen hoeveel een bepaalde campagne bijdraagt aan het rendement. Met behulp van onder andere Google Analytics kunnen we conversies attribueren.

Wanneer je weet wat het werkelijke rendement van een campagne is, kan op basis van deze gegevens doeltreffende sturing plaatsvinden in deze campagne.

Onze werkwijze

De Online Marketeers van PauwR zijn allemaal hoog gekwalificeerde en ervaren professionals. Dit betekent dat je conversie attributie in vertrouwde handen is. Wij halen het maximale rendement uit alle campagnes door effectief aan te sturen op basis van webanalytics data.