A/B Testen
Bij het verbeteren van de usability en conversie van je website is een ding ontzettend belangrijk: Testen! Je wilt immers weten óf, en hoeveel effect je optimalisaties hebben op jouw bezoekers.
Bij het verbeteren van de usability en conversie van je website is een ding ontzettend belangrijk: Testen! Je wilt immers weten óf, en hoeveel effect je optimalisaties hebben op jouw bezoekers.
A/B testen is bij uitstek geschikt om de beste variant van een optimalisatie te testen onder jouw eigen websitegebruikers, waarbij de helft van de bezoekers variant A van een pagina te zien krijgt en de andere helft variant B. Op basis van een analyse van de websitedata kunnen we vervolgens vaststellen welke variant (op basis van het conversiepercentage) het beste presteert.
PauwR werkt daarbij met professionele test tools waaronder
Deze manier van optimaliseren stelt je in staat varianten van elementen op je pagina te testen. Wanneer je eenmaal weet welke variant het beste presteert, kun je die definitief implementeren en hiermee de conversie van jouw website verbeteren!
A/B testing staat bij PauwR niet op zichzelf, maar is onderdeel van ons complete CRO Programma, waarin we jou helpen je doelen te behalen door je bezoekers centraal te stellen.
PauwR is Visual Website Optimizer Certified Partner en voldoet hiermee aan de strenge eisen voor deze certificering, die onder meer betrekking hebben op kennis van en ervaring met conversie optimalisatie.
De kennis en ervaring van PauwR op het gebied van Conversie Optimalisatie helpen je om het aantal conversies van jouw website effectief te verhogen.
“Met PauwR als partner zorgen we dat we er zijn op de relevante momenten. Geen massa media met reclame spotjes waar bijna niemand op zit te wachten maar doelgerichte en effectieve inzet van de juiste middelen. Wij zijn ervan overtuigd dat we de jaarlijkse groei van minimaal 25% keer op keer gaan realiseren met ondersteuning van PauwR als online marketing dienstverlener.”
Arjuna Bosch, Marketing Manager Verzekeruzelf