Personal Marketeers
Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt richten op je core-business.
De keuze van een klant voor een FMCG merk wordt niet meer louter gemaakt als hij voor het schap staat in de supermarkt. De klant oriënteert zich al veel eerder, voornamelijk online. En zelfs wanneer hij in de winkel staat, met de smartphone in de hand, zijn er nog volop mogelijkheden om zijn keuze te beïnvloeden. Dit wordt de Zero Moment of Truth genoemd. Wil je als FMCG merk de wedstrijd niet verliezen op het moment dat je bijna kunt scoren? Wil je je kansen vergroten en de wedstrijd winnen? Raadpleeg dan de strategen en specialisten van PauwR. Liefst vandaag nog. Want vandaag is de klant zich al online aan het oriënteren.
"Wat is het voordeel van het werken met PauwR?"
Allereerst onze meer dan 10 jaar ervaring en groot aantal referenties in de FMCG branche. Daarnaast onze snelheid van werken, omdat campagnes vaak een korte ‘time-to-market’ hebben waarbij timing belangrijk is. In de FMCG is branding belangrijk. Onze brandingspecialisten én psychologen helpen je met het bepalen van de juiste boodschappen en het kiezen van de juiste momenten en kanalen om die te communiceren.
"Werken jullie exclusief voor bepaalde merken?"
Nee. Vooralsnog hebben we daar nooit aanleiding toe gezien. Het biedt vaak juist veel voordelen om voor meerdere min of meer concurrerende merken te werken. En we zetten ons altijd voor meer dan 100% in, met uiterste discretie waar het resultaten en data betreft. Mocht er voldoende reden voor zijn, dan is exclusiviteit altijd bespreekbaar.
"Maakt het iets uit dat onze producten alleen ‘offline’ verkrijgbaar zijn?"
Nee. De oriëntatie vindt vaak online plaats. En je (mogelijke) klanten bevinden zich een groot gedeelte van hun tijd online. Daar kunnen we ze dus prima bereiken met voor hen relevante informatie en inspiratie omtrent jouw product. Zelfs als ze in of in de buurt van de winkel zijn!
Bereik potentiële klanten in elke fase van hun klantenreis
Een succesvolle FMCG campagne start met het stellen van de juiste doelen. Elke fase van de klantenreis heeft zijn eigen KPI’s. En zijn eigen communicatieboodschap en ‘call-to-action’. Aan de hand van dit bewezen en over de hele wereld succesvol toegepaste framework stellen we een mediaplan op dat we vervolgens strak uitvoeren en continu optimaliseren.