B2B

Slide background

B2B

toegespitst op

ONLINE MARKETING

Business-to-Business Online Marketing

Mogelijkheden

Je doet in business-to-business uiteindelijk zaken met personen. Daarom is het van belang dat je de juiste personen bereikt. Dat zijn niet alleen de beslissers, maar ook de influencers. En niet alleen op het moment van aankoop, maar ook tijdens de weg daarnaartoe. Kortom, je moet top-of-mind blijven tijdens de hele klantenreis.

Krachtige online B2B marketing

  • Effectieve AdWords campagnes
    Continue optimalisatie. Uiteraard ook Google Shopping;
  • Leadgeneratie
    Door op Social Media zoals LinkedIn te targeten op de juiste profielen;
  • Bezoekers helpen te converteren
    Optimaliseren landingspagina’s door bottlenecks te lokaliseren en weg te nemen;
  • Maximale zichtbaarheid campagne
    Bereiken van beslissers én influencers van de DMU;
  • Snel inspelen op ontwikkelingen
    Real-time adverteren met bijvoorbeeld Twitter, inspelend op actuele gebeurtenissen

“PauwR heeft ons verrast met fantastische resultaten in een internationale campagne. Na een eerdere succesvolle campagne hadden we een nieuwe campagne bij PauwR neergelegd, met flink aangescherpte doelstellingen. Deze doelstelling werden al veel sneller dan verwacht behaald en zijn we zelfs te boven gegaan. Dit succes hebben behaald door de continue kritische blik op de zaken en het continu optimaliseren van de advertenties.”

Twan de Leijer, Marketing Manager Gynzy

Online adverteren voor B2B:

  • Gericht bereiken van verschillende doelgroepen
  • Genereren van gekwalificeerde leads
  • Top-of-mind blijven tijdens aankoopproces
  • Campagnes cross-mediaal ondersteunen
  • Transparante campagnes en goed meetbaar

We beheren succesvolle campagnes voor o.a.:

Veel gestelde vragen:

“Wat is anders aan B2B marketing?”

Naast veel overeenkomsten zijn er ook verschillen tussen reguliere online marketing campagnes en campagnes voor bedrijven die zaken doen met andere bedrijven. Zo dienen we ons niet alleen op de eindbeslisser te richten, maar moeten we ook de beïnvloeders om hem of haar heen bereiken met relevante informatie.

“Wat is het voordeel van het werken met PauwR?”

Allereerst onze meer dan 10 jaar ervaring en groot aantal referenties in de B2B marketing. Omdat het vaak om relatief kleine maar duidelijk afgebakende doelgroepen gaat, is het zaak de mogelijkheden die online biedt optimaal te gebruiken.

“Is online marketing wel geschikt voor B2B?”

Op het moment dat een lead in B2B in aanraking komt met de afdeling sales heeft hij gemiddeld al 52% van zijn aankoopproces afgelegd. En het grootste gedeelte van die reis vindt online plaats. Reden genoeg voor krachtige online marketing campagnes.

See-Think-Do-Care consumer journey model

Bereik potentiële klanten in elke fase van hun klantenreis
Een succesvolle campagne start met het stellen van de juiste doelen. Elke fase van de klantenreis heeft zijn eigen KPI’s. En zijn eigen communicatieboodschap en ‘call-to-action’. Aan de hand van dit bewezen en over de hele wereld succesvol toegepaste framework stellen we een mediaplan op dat we vervolgens strak uitvoeren en continu optimaliseren.

TIP:
Download nu gratis de actuele (2016) Whitepaper: See. Think. Do. Hét model voor krachtige online marketing.

Welke doelen wil je bereiken binnen je B2B marketingstrategie?

Stop met het verspillen van je mediabudget

Laat onze specialisten en onze krachtige aanpak voor je werken.
Bel direct met 020-2620332 of mail Rudolf je vraag of briefing.


Samenwerken met PauwR

  • Personal Marketeers

    Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt richten op je core-business.

  • Transparant en meetbaar

    Je weet altijd waar je aan toe bent en krijgt inzicht in alle resultaten.

  • Aanbevolen door klanten en partners

    Onze klanten zien ons als een zeer professionele organisatie waarmee het plezierig samenwerken is, flexibel en servicegericht en bovenal betrouwbaar.