Personalization Datatrics PauwR

Meer conversies? Vergroot je relevantie met gepersonaliseerde marketing op basis van data!

Het vergroten van het aantal aankopen of leads is natuurlijk heel interessant. Hoe bereik je dit? Data! Met behulp van verschillende Customer Data Platformen zetten onze specialisten jouw mediabudget effectiever in en levert elke geïnvesteerde euro meer kans op conversie op.

Eindeloze mogelijkheden met gepersonaliseerde marketing

Onze specialisten zetten met verschillende Customer Data Platformen jouw data om naar de juiste marketing-acties. Dankzij slimme analyses en 360 graden klantprofielen weten wij namelijk precies waar jouw doelgroep behoefte aan heeft en krijgen zij de meest relevante boodschap te zien. Dit resulteert in een persoonlijke gebruikerservaring en minder verspilling van jouw mediabudget! 

Een mooi voorbeeld van een data-driven marketing actie is het aanbieden van laptoptassen aan klanten die net een laptop hebben gekocht. Door deze relevante, waardevolle content op het juiste moment stijgt de kans op conversie aanzienlijk. 

360-personalisatie-profiel-datagedreven

Gepersonaliseerde marketing-acties

Een van de Customer Data Platformen waar onze specialisten mee werken is Datatrics. Als Datatrics Certified Partner hebben wij kennis van het implementeren van Datatrics voor jouw organisatie, en het opzetten van customer journeys en campagne flows. Hierin betrekken wij de kennis van onze psychologen en conversie specialisten. Op deze manier bedenken en creëren we gepersonaliseerde content waarmee we jouw doelgroep op het juiste moment bereiken.

PauwR is niet alleen gebruiker van Datatrics, maar is ook actief betrokken bij nieuwe ontwikkelingen voor het platform. Wij zijn actief bezig met het verbeteren van de functionaliteiten voor het verfijnen van onze diensten. Zo halen wij voor onze klanten de maximale resultaten uit Datatrics. Lees meer over onze data analyses op de data & insights pagina.

PauwR Datatrics Certified Partner

Succesvolle case: Datatrics bewijst zijn waarde

Een perfect praktijkvoorbeeld is onze inzet van Datatrics voor Expert. De specialist in home-elektronica wil zijn bezoekers helpen bij het maken van de beste keuze. Middels Datatrics ontdekten wij de productvoorkeuren van de bezoekers. Wanneer iemand op zoek is naar een OLED televisie, dan bekijken wij welke productselectie rondom OLED tv’s het beste bij de voorkeur van deze bezoeker past, om deze producten vervolgens te tonen. Deze positieve, gepersonaliseerde gebruikerservaring resulteerde in een conversie uplift van maar liefst 15% binnen 3 maanden!

Benieuwd wat de toegevoegde waarde van gepersonaliseerde marketing-acties is voor jouw bedrijf? Neem vrijblijvend contact op met onze Data specialist Dirk-Jan Verdoorn via dirk-jan@pauwr.nl of bel 020-262 0332.

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *