PauwR wint DIA Award voor Fuze Tea campagne

closeDeze post is 2 maanden en 17 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award! 

Voor deze editie van de hoogaangeschreven DIA Awards werden in totaal meer dan 300 campagnes ingezonden door 113 bureaus. Slechts 80 daarvan kwamen door de strenge voorselectie en ontvingen een nominatie. Al deze cases werden live gepitcht voor een deskundige jury. Uiteindelijk werden donderdag 27 juni in een enerverende awardshow in de Beurs van Berlage in Amsterdam in 14 categorieën een Silver en Gold Award uitgereikt.

In de categorie Campagnes won ‘Koning Toto‘ de Gold Award. Andere genomineerden in deze categorie waren Zilveren Kruis (De Zitcheck), DubbelFrisss (#Lifehacksss), Doritos (The Livestream Battle) en het Van Gogh Museum (Van Gogh Belicht). Bekijk de hele Fuze Tea introductie case ook op eGuide.nl

Uit het juryrapport:

“Deze case bewijst de kracht van hyperlocal advertising. Door op ieder verkooppunt een mini-campagne te voeren, is Fuzetea in staat geweest om mensen naar B2B verkooppunten te trekken om daar een perfect geserveerde Fuzetea te proberen. Een veelbelovende B2B campagne met een B2C afdronk. Fuzetea zet een innovatieve manier van campagnevoeren neer.”

John Mouthaan, Senior Manager Digital Marketing Coca-Cola European Partners:

“Met geautomatiseerde hyperlocal Facebook-advertenties werden consumenten en afnemers ‘warm gemaakt’ voor Fuze Tea van Coca-Cola. Wat de campagne uniek maakte, is dat de getoonde afbeelding in Facebook aangepast werd aan het assortiment en de locatie van de dichtstbijzijnde verkooppunt van Fuze Tea. Ondernemers omarmden de campagne en vonden hem supervet!”

 

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *