Segment benoemt ons dochterbureau Allisy tot eerste gecertificeerde partner in Nederland

closeDeze post is 2 maanden en 21 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

Van digital customer experience tot advertising, marketing automation en datawarehousing – het is nu belangrijker dan ooit om first-party klantdata in bedrijfskritische systemen te verwerken. Segment is een leidend ‘data infrastructuur platform’ dat in de VS werkt voor klanten als Uber, AirBnb, Levi’s en TrustPilot. Bij hun introductie in Nederland hebben zij ons dochterbureau Allisy benoemd tot hun eerste Nederlandse Channel Partner.

“Om onze positie als een sterke en onafhankelijke adviseur te verstevigen, blijven we samenwerkingsverbanden aangaan met de toonaangevende martech-platformen in de wereld. Segment is een van de partners waar Allisy een groot potentieel ziet in de manier waarop zij de uitdagingen op het gebied van datafragmentatie en identiteitsmanagement voor onze klanten in Nederland oplossen” zegt Noud van den Eerenbeemt, co-founder van Allisy.

Met Segment kunnen bedrijven hun klantgegevens verzamelen, beheren en doorsturen naar elke business unit en tools. Dit lost het probleem op van ongestructureerde data in verschillende systemen. Met behulp van Segment kunnen bedrijven hun first-party data verzamelen, verenigen en koppelen met 200+ tools, zoals Google Analytics, Salesforce, Amazon en Slack, zodat deze tools kunnen worden gebruikt om betere beslissingen, producten en ervaringen te creëren.

“Werken met Segment stelt Allisy in staat om onze klanten slimmer te maken met behulp van hun klantdata, wat leidt tot sterkere klantrelaties en groei voor hun bedrijf. We zijn verheugd om Segment’s eerste gecertificeerde consulting partner in Nederland te zijn en kijken ernaar uit om marketing en tech teams van elke omvang te helpen bij het transformeren van hun business,” vervolgt Orpheo Bena, een van de andere co-founders van Allisy.

Allisy’s denkwijze en expertise op het gebied van marketing en technologie zijn een zeer goede match met Segment: “Allisy loopt voorop in customer data infrastructuur en biedt eersteklas consultancy diensten met een focus op zinvolle verandering en positieve resultaten, die hun klanten in staat stellen om volledig te profiteren van het digitale ecosysteem. We zijn verheugd dat zij ervoor hebben gekozen om deel te nemen aan ons programma en onze groei in Europa te ondersteunen”, zegt Paul McCord, Sr. Manager & EMEA Partner Alliances bij Segment.

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *