Fuze Tea case wereldwijd als ‘success story’ op Facebook

closeDeze post is 6 maanden en 26 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

Facebook heeft ons gevraagd om onze campagne voor Coca-Cola European Partners wereldwijd te mogen publiceren als ‘Success Story’. In nauw overleg met onze opdrachtgever heeft dit geleid tot een fantastische case die inmiddels al veel navolging heeft gekregen, zowel bij CCEP als bij andere klanten en partners. Check hier de volledige ‘Fuze Tea hyperlocal Facebook Ads Succes Story‘!

De campagne heeft een succesvol vervolg gekregen bij onze zuiderburen waar we de Belgische introductie van Fuze Tea met een soortgelijke campagne mochten ondersteunen. Ook voor nieuwe introducties van Coca-Cola European Partners bekijken we nadrukkelijk de mogelijkheden om een ‘hyperlocal social campagne’ in te zetten.

Onze dank gaat natuurlijk uit naar CCEP voor het vertrouwen en het delen van de resultaten! “Ruim een jaar na lancering van Fuze Tea in Nederland kijk ik vol trots terug op de succesvolle digitale campagne die we in samenwerking met het team van PauwR Digital Marketing hebben uitgevoerd”, reageert John Mouthaan, Senior Manager Digital Marketing bij CCEP op deze unieke erkenning. “Deze hyperlocal Facebook campagne heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de lancering van Fuze Tea in Nederland. Met name het genereren van awareness rondom onze outlets heeft geholpen om de omzet van Fuze Tea in korte tijd een stevige impuls te geven.”

Wil je meer weten over deze case of de mogelijkheden om een grootschalige campagne hyperlokaal relevant te maken voor tot duizenden outlets, filialen of verkooppunten? Neem contact op met onze specialisten via advies@pauwr.nl of bel naar 020-262 0332.

 

 

 

 

 

 

 

 

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *