closeDeze post is 3 maanden en 4 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog
Holla_Advocaten

Onze klant Holla Advocaten heeft met #dekoplopers de B2B Marketing Award 2018 gewonnen. Met de campagne wilde Holla Advocaten haar naamsbekendheid in de Brainport-regio vergroten. PauwR en creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie Today is Canday droegen bij aan de campagne door onder meer concept en creatie, online activatie en media-optimalisatie.

In #dekoplopers gaat tophockeyer Robert van der Horst in een speciale campagne-auto op pad met succesvolle ondernemers. In de video’s vertellen zij over hun motivatie om elke dag het beste uit zichzelf te halen om zo ‘de koploper’ te blijven in hun vakgebied. Today is Canday en PauwR traden gedurende de campagne op als inspirerende sparringpartner voor Holla Advocaten.

Mooie resultaten voor #dekoplopers

Liesbeth van Zeeland van Holla Advocaten kreeg de award uitgereikt tijdens het jaarlijkse B2B Marketing Forum. “Wat een eer om deze prestigieuze award te mogen ontvangen. Onze campagne #dekoplopers heeft reeds enorm mooie resultaten behaald, maar dit is echt de kers op de taart”, vertelt zij enthousiast. De video’s leidden tot een grotere naamsbekendheid (+20%) voor Holla Advocaten in het zuiden van Nederland. Daarnaast zijn meer dan 4 miljoen relevante vertoningen gerealiseerd in de zakelijke markt. Op YouTube werden de video’s in totaal 93 duizend keer volledig uitgekeken en er zijn ruim 10 duizend nieuwe klikken naar de website gegenereerd. Hiermee kreeg de naamsbekendheid van Holla Advocaten een flinke impuls en heeft de organisatie zich als een opvallende speler in de markt gezet.

Oordeel van de jury

De jury was unaniem positief over de gehele campagne van Holla Advocaten. “Met de #dekoplopers campagne zet de winnaar een mooie multichannel case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak. De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie”, luidde het oordeel. Inmiddels is bekend dat de campagne een vervolg krijgt. Als nieuw boegbeeld voor #dekoplopers is oud-topzwemmer Maarten van der Weijden aangetrokken.

Zie hier de volledige case van #dekoplopers.

No votes yet.
Please wait...