closeDeze post is 5 maanden en geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog
Team Expert

Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.

“De afgelopen twee jaar heeft PauwR ons al ondersteund op het gebied van conversie-optimalisatie en verzorgden zij diverse trainingen voor ons team. Het zusterbureau van PauwR (Flashpoint, red.) is al jarenlang onze partner op technisch gebied en lanceerde onlangs nog onze nieuwe webshop. Deze digitale winkel is voorzien van de nieuwste functionaliteiten en technieken en is nu helemaal klaar voor de toekomst. De samenwerking met PauwR en Flashpoint zorgt ervoor dat de lijnen kort zijn. Voor ons is dat ideaal, aangezien we nu het beste van twee werelden combineren.

Expert offline sterk met 140 winkels

In de sterk concurrerende wereld van witgoed en ‘home electronics’ is Expert al jarenlang een witte raaf door excellente service en lokale aanwezigheid. Met een groot aantal winkels (140), verkiezing tot beste winkelketen en een webshop die in 2017 nog 2e werd bij de prestigieuze Shopping Awards. In het hoofdkantoor in Nijkerk worden bovendien alleen maar meer concrete plannen gesmeed om de ambitieuze doelstellingen te realiseren.

Ruimte voor het ‘verhaal van Expert’

PauwR tekent niet alleen voor de uitvoering van de campagnes. Juist door die eerdere betrokkenheid hebben de marketeers goed zicht op de potentie die er ligt op het gebied van digitale strategie. Daarom is de samenwerking afgetrapt met een strategische sessie die de basis vormt onder de nieuwe aanpak. Menheere: “In de nieuwe strategie komt er meer ruimte voor ‘het verhaal van Expert’. Het maakt ons niet uit of de consument online koopt of in een van onze winkels. Maar wij vinden het wel belangrijk dat onze klant kiest voor gemak, service en het vertrouwde van onze lokale aanwezigheid.”

Team van online specialisten

Namens PauwR is managing partner Pieter Voogt trots op het vertrouwen dat Expert in zijn bureau heeft. “Na een succesvolle transitie in samenwerking met het oude bureau is de samenwerking met ongelooflijk veel energie gestart. We hebben samen in een zeer intensieve sessie de nieuwe koers bepaald. Daar gaan we vanaf nu met ontzettend veel enthousiasme keihard aan werken. Vanuit PauwR haakt een team van acht online specialisten aan, onder wie een marketingpsychologe en een Google Shopping-specialist. Dit is precies de manier waarop wij graag met onze klanten samenwerken.”

De eerste succesvolle campagnes rondom de Olympische Spelen zijn inmiddels achter de rug. Beide bedrijven kijken uit naar nog veel meer goudomrande resultaten. Het verhaal van Expert krijgt wat hen betreft een heel mooi nieuw hoofdstuk.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...