PauwR lanceert Pym, telefonisch onlinemarketing advies

closeDeze post is 7 maanden en 21 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.

De doelstelling van Pym is om met gerichte kennisdeling marketeers binnen (middel)grote organisaties zelfverzekerder te maken. Ze hoeven geen bureau in te huren, maar beschikken wel over de kennis en expertise van ervaren specialisten op elk gebied.

Het initiatief van Pym komt van het top 3 digital marketingbureau (Emerce100) PauwR, gevestigd in Amsterdam en Tilburg. Zij constateerden in de afgelopen jaren dat voor steeds meer organisaties online marketing zo belangrijk is dat ze dit graag in eigen huis willen hebben. Maar dat slechts weinig organisaties over een voldoende groot team beschikken dat de ontwikkelingen écht kan bijbenen en dat met elkaar kan sparren en elkaar beter kan maken. Pym, dat staat voor Push Your Marketing, helpt marketeers met vraagstukken over online marketing en informeert en inspireert hen. Elke dag. Vandaar de domeinnaam www.pym.today.

Houvast voor inhouse marketeers

Vanuit PauwR is managing partner Pieter Voogt nauw betrokken geweest bij de vorming van het concept, waarvoor hij inspiratie opdeed in andere branches. Voogt: “De service van Pym speelt in op ontwikkelingen in de digitale marketing waarbij specialistische kennis een vereiste is. Bedrijven verspillen liever niet kostbare budgetten doordat goedwillende marketeers keihard hun best doen, maar geen klankbord binnen de organisatie hebben. Om als individu alle trends in de digitale marketing bij te houden, is ondoenlijk. Ook niet als diegene zich fulltime bezighoudt met online marketing. Pym biedt marketeers houvast als ze er even niet uitkomen”, legt Voogt uit.

Zelfvertrouwen

Marketeers sluiten voor 97 euro per maand een persoonlijk membership af. Hiervoor krijgen zij onbeperkt telefonisch advies over bijvoorbeeld Google AdWords, SEO, conversie-optimalisatie, display ads en retargeting. Pym biedt de member nog meer voordelen: toegang tot een kennisportal, marketingtips per e-mail en korting op additionele producten en trainingen. “Met Pym willen we dat bedrijven zorgeloos en met meer zelfvertrouwen online marketing kunnen uitvoeren. Door het lage bedrag is het voor veel bedrijven betaalbaar en een stuk voordeliger dan het inhuren van een bureau”

Het team van Pym bestaat uit de meer dan vijfentwintig gedreven en deskundige digitale marketeers van PauwR die in hun eigen discipline op de hoogte zijn van alle meest recente mogelijkheden binnen online marketing. “Zij zorgen voor de telefonische adviezen op maat, zodat de Pym-member over steeds meer specialistische vakkennis beschikt. Pym levert een bedrijf dus ook tijdswinst op. Eén telefoontje zorgt ervoor dat een marketingprofessional meteen het juiste antwoord krijgt én zijn kennis uitbreidt”, legt Voogt uit. “Op die manier zijn de maandelijkse kosten snel terugverdiend.”

Membership Pym

Voogt benadrukt dat de dienstverlening zich specifiek richt op marketeers van organisaties met hulpvragen over online marketing. “Pym is geen ICT-helpdesk. We beantwoorden geen vragen over computers die niet opstarten. En ook niet hoe je een nieuwe foto op een website plaatst. Maar dus wel als een marketeer belt die een vraag heeft over adverteren op Bing of wil checken of de clicktags goed zijn geplaatst.”

Marketeers sluiten een Pym-membership af op naam, voor één marketeer en één website. “Wij zoeken nadrukkelijk naar members die digitale marketing als onmisbaar onderdeel zien in de bedrijfsvoering. De juiste match is hierin essentieel. We streven een langdurige samenwerking na die leidt tot het gewenste resultaat op de lange termijn.” Er is ook een apart membership voor bureaus, zoals reclamebureaus en webbouwers.

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *