Nominaties Dutch Search Awards 2017

4 nominaties voor Dutch Search Awards 2017!

Met campagnes voor Hero Baby, Kingspan Energy en Melitta heeft PauwR maar liefst 4 nominaties binnengehaald bij de Dutch Search Awards 2017. Vorig jaar wist PauwR beslag te leggen op één van de allereerste Dutch Search Awards met deze case voor Verzekeruzelf.

Voor Hero Baby hebben we samen met Burst (ontwikkeling) en Don’t Say Nothing (concept) het contentplatform Mama is Alles succesvol gelanceerd. Voor Kingspan Energy wisten we impact te maken door agrariërs te bereiken via Facebook en hen aan te zetten tot het opnemen van contact. Deze campagne won eerder dit jaar al de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2017!

De Melitta campagne voor de Caffeo CI is in maar liefst twee categorieën genomineerd. Zowel ‘Beste Videocampagne’ als ‘Beste Social in Search’, de categorie die we vorig jaar al wisten te winnen. De campagne viel eerder al op met nominaties voor De Bonk en een prestigieuze DIA Award.

Op donderdag 23 november weten we of we één of meer nominaties hebben weten om te zetten in een nieuwe award. Dat zou een mooi toetje zijn, al blijven de uiteindelijke resultaten van de campagnes en de waardering van onze klanten voor ons het belangrijkst.

Nominaties Dutch Search Awards 2017

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *