Nominatie DIA Award 2017 Melitta-PauwR

‘Melitta-case’ genomineerd voor prestigieuze DIA Award 2017

‘Het geheim van een futureproof marketingstrategie’. Dat is de naam van de case die we inzonden voor de Dutch Interactive Awards, dé awards voor online Nederland. Uit alle ingezonden cases zijn de genomineerden bekendgemaakt. Onze case strijd in de categorie ‘Campaigns’ met o.a. Samsung, Jumbo en HEMA voor een DIA Gold of DIA Silver.

Voor de Dutch Interactive Awards zijn in totaal 327 zeer gevarieerde en inspirerende cases aangemeld voor dertien categorieën. Alle cases zijn beoordeeld op: concept, design, UX en resultaat. Hier staan de 73 nominaties.

Op 12 mei mogen alle genomineerden hun werk aan de jury presenteren en vindt het juryberaad plaats. Binnen elke categorie zal de jury twee winnaars aanwijzen voor een DIA Goud en een DIA Zilver award. Op donderdag 1 juni worden de winnaars bekend gemaakt tijdens de Dutch Interactive Awardshow in de Beurs van Berlage te Amsterdam.

De Melitta case werd eerder al beloond met een nominatie voor De Bonk en werd daar nipt naar de 2e plaats verwezen. Lees hier de hele Permission Based Marketing case.

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *