Zorg voor een ‘future ready’ brand en advertising strategie!

closeDeze post is 2 jaar, 2 maanden en 29 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

Over 5 tot 10 jaar zal het grootste deel van álle advertising, dus inclusief radio, TV, print en outdoor, worden verkocht via digitale geautomatiseerde systemen. Stel je een wereld voor waarin mensen alleen nog advertenties kijken die ze wíllen zien, wanneer het hén uitkomt. Hoe verandert dan de branding en advertising strategie van jouw bedrijf?!

Het boek ‘Online Brand Identity‘ van Joris Merks-Benjamins is dé ultieme gids om te komen tot een ‘future ready’ advertising strategie. En wij willen je daarbij graag helpen. Om te beginnen door je, als één van de eersten in Nederland, een gratis sample van het boek aan te bieden.

[button link=”https://www.pauwr.nl/wp-content/uploads/2015/08/PauwR_sample_Online_Brand_Identity.pdf” size=”medium” variation=”orange” align=”center” target=”blank”]Download jouw gratis sample[/button]

TIP: Als jouw mediaplan er nog zo uitziet, met maar één lijn voor online, dan is je mediaplan zeker niet ‘future ready’!

Traditioneel mediaplan, niet klaar voor de toekomst

Wil je een keer sparren over jouw branding en advertising strategie voor 2016 en daarna? Bel 020-262 0332 of mail ons voor een afspraak! Kletsen kan ook: https://klets.com/pauwr

Boek Online Brand Identity van Joris Merks-Benjamins, Google

Rating: 1.5. From 2 votes.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *