Jongerencampagne Ministerie SZW opnieuw genomineerd

closeDeze post is 2 jaar, 11 maanden en 22 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

European Excellence AwardIn de categorie Government zijn het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Bex*communicatie genomineerd voor de European Excellence Award. PauwR heeft de online advertising voor deze campagne verzorgd, via onder meer Facebook, YouTube, Display en Video Retargeting. De jongerencampagne Weet je wat jij waard bent – winnaar van de Bonk 2013 – is voor het tweede jaar op rij genomineerd.

 

Co-creatie: als ‘fire starter’ voor conversatie

De campagne is dit jaar vól ingezet op co-creatie met jongeren. Jongeren deelden door middel van film hun eigen verhalen, vragen en tips met betrekking tot vakantiewerk. De campagne laat zien hoe échte conversatie werkt. De campagne heeft verbluffende resultaten: een ongekende Facebook fanbase groei van 133%, meer dan 350.000 interacties en een online bereik van meer dan 30 miljoen views.

Bekijk hier hoe echte conversaties leiden tot succesvolle communicatie.

Meer weten over de online media-inzet voor deze succesvolle campagne? Neem contact op met Roel Derksen of Pieter Voogt via 013-582 15 92 of advies@pauwr.nl.

Rating: 4.8. From 2 votes.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *