Google start met bureaukorting voor AdWords

1 april! Natuurlijk brengt Google geen verandering is haar wereldwijde beleid om geen korting te geven. Niet aan bureaus, niet aan grote adverteerders. Dat zou namelijk het veilingsysteem ondermijnen en het ‘level-playing-field’ teniet doen.

Toch hebben veel traditionele inkopers moeite met deze vorm van prijsvorming, waarbij relevantie belangrijker is dan volume. Deal Magazine onderkende dit en vroeg Pieter Voogt van PauwR naar het hoe en waarom in een uitgebreid interview. Over de werking van AdWords, hoe alles toe gaat naar ‘real-time-bidding’ en de ‘total-cost-of-ownership’ van het inschakelen van een online advertising bureau. Je leest het hieronder (klik hier voor grotere weergave):

Deal Magazine interview Pieter Voogt - PauwR

Rating: 2.8/5. From 2 votes.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.
1 antwoord
  1. Charlotte
    Charlotte zegt:

    Hier had je me even te pakken. Maar Google besteed natuurlijk wel meer aandacht aan bureau’s die bijvoorbeeld veel doen met Adwords.

    No votes yet.
    Please wait...
    Voting is currently disabled, data maintenance in progress.
    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *