Voorbeschouwing Webanalytics Congres 2012
Over twee weken is het weer zover: het jaarlijkse Webanalytics congres 2012. Dankzij MeasureWorks komt de professor onder de webanalisten: Avinash Kaushik. Wat kunnen we van zijn presentatie verwachten?
Optimaliseer je online marketing activiteiten
Kaushik zal in 90 minuten zijn visie geven op het halen van actiegerichte inzichten uit jouw online marketing activiteiten. Dan kun je denken aan bijvoorbeeld het in kaart brengen van de ‘funnels’ op jouw website. Ik ben zeer benieuwd naar de altijd uitgesproken visie van Kaushik hierover!
Meet je sociale media activiteiten
Daarnaast ben ik zeer benieuwd naar de presentatie van Matthew Niederberger. Ik vind namelijk, dat ‘user experience’ niet de aandacht krijgt, die het verdient. Matthew is een absolute specialist in dit vakgebied. In deze presentatie zal hij ingaan op het meetbaar maken van sociale media activiteiten. Want het doormeten van je sociale media inspanningen is stap 1. Vervolgens wil je er ook actiegerichte inzichten uit halen, om een relatie met je Facebook of Twitter volger te kunnen opbouwen.
Kortom
Indien je meer wilt weten over het meetbaar maken en actiegerichte inzichten halen uit je online marketing activiteiten, is het zeer de moeite waard om naar Utrecht te komen. Avinash Kaushik zal namelijk niet ieder jaar een presentatie geven tijdens het Webanalytics congres!
Namens PauwR zal Gerard Rathenau aanwezig zijn bij het Webanalytics Congres op 14 en 15 maart 2012 in Utrecht.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!