mobiel-adverteren

Mobiel Adverteren Handboek IAB

closeDeze post is 4 jaar, 6 maanden en 14 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

Met de explosieve groei van smartphones en tablets is er voor adverteerders een interessant nieuw kanaal bijgekomen om hun doelgroep te bereiken: Mobiel adverteren. Advertenties op smartphones, iPads of andere tablets (tabvertising) kunnen een groot bereik combineren met een 1-op-1 overbrengen van de boodschap. Uiteraard zeer gericht en op basis van kosten per klik of kosten per vertoning. Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) wil graag mobiel adverteren promoten in Nederland en heeft daarom de IAB Taskforce Mobile opgericht. En deze taskforce heeft het onderstaande Handboek Mobile Advertising geschreven. Een must voor elke marketeer die mobiel serieus neemt.

[div][/div]
De online marketeers van PauwR begeleiden u graag bij het opzetten en beheren van uw mobiele campagne. Neem vandaag nog contact op en bel 013-5821592!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *