Een kijkje in de keuken van Google

closeDeze post is 8 jaar, 4 maanden en 25 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn verouderd. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Ga voor actuele artikelen naar de homepage van de PauwR Blog

Google Agency DayVandaag en gisteren mochten een aantal vertegenwoordigers van bureaus die zich met online marketing bezighouden, een kijkje in de keuken komen nemen bij Google Nederland. In het frivole kantoor op de Amsterdamse Zuid-As werden wij hartelijk ontvangen.

Er waren natuurlijk interessante presenties, onder andere van de ‘Industry Leader Nederland’ Mark Berendsen, die globaal dezelfde presentatie gaf als tijdens de SES in maart. Ook presenteerden medewerkers van de AdWords support en Agency Support, leuk om eindelijk een gezicht te zien bij deze mensen, die allemaal vanuit Dublin werken.

Indrukwekkende cijfers werden gepresenteerd door de ‘Head of Youtube en content’ die aangaf dat er wel degelijk een goed verdienmodel achter YouTube zit (meerdere zelfs). Voor het eerst werkt Google voor YouTube nu ook met ‘ouderwetse tariefkaarten’, iets waar ze zeker nog aan moeten wennen.

Naast het horen spreken en ontmoeten van een aantal

Googlers, was zeker ook het ontmoeten van andere bureaus een leuk aspect aan deze dag. Er werden veel ervaringen en tips uitgewisseld en dat alles zal zeker ook weer bijdragen tot een betere dienstverlening op het gebied van onder meer AdWords door de aanwezige bedrijven en dat is uiteindelijk natuurlijk één van de

Groene tips van Google (op de toilet)

doelstellingen van Google voor deze dag. Wat ons betreft: missie geslaagd!

(Foto: Groene tips van Google op het toileten de ‘Google Pooltafel’)

Google Pool tafel

No votes yet.
Please wait...
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *