youtube adverteren

RIP 30-seconden spot die je niet kunt overslaan!

Vanaf 2018 worden er geen 30 seconden durende non-skippable ads…
9 februari 2017/door Lies

Mag ik 4 minuten van je tijd voor permission based marketing?

Reclame is overal. In onze samenleving ziet een individu dagelijks…
17 januari 2017/door Jesper van Hest

Weg met unisex advertenties!

Stel, je komt een kledingwinkel binnen en je zoekt naar de heren-…
5 januari 2017/door PauwR
AI in advertising

PauwR in de media over mobiel, mediabureaus en AI

Is 'het jaar van mobiel' nu al geweest? Wat moeten mediabureaus…
23 december 2016/door PauwR
Mobiele Website Optimalisatie - Techniek Design en Usability

In 5 stappen naar een mobielvriendelijk website design

In de trein check ik Facebook, Instagram en mijn e-mail. Dan…
6 december 2016/door Anouk van Leeuwen

Winnaar Dutch Search Award 2016

Op 24 november 2016 reikte Victoria Koblenko in B-Amsterdam de…
25 november 2016/door PauwR
Team PauwR op bezoek bij Google

Kennisdeling Google HQ: See, think, go Dublin!

Je hebt hem vast wel gezien, die ontzettend grappige film ‘The…
21 november 2016/door Anouk van Leeuwen
Google Tag Manager - 9 redenen om vandaag te starten

9 redenen om vandaag nog te starten met Google Tag Manager!

“Hi Frank (developer), kan jij zo voor ons even een Facebook-pixel…
15 november 2016/door Oscar van Heeswijk
Dutch Search Awards nominaties PauwR

Twee nominaties voor de Dutch Search Awards 2016

Maar liefst twee nominaties heeft PauwR in de wacht weten te…
8 november 2016/door PauwR
quiet500

Quiet pakt armoede aan met nieuwe glossy en Google Grants campagnes

Rijkdom erotiseert en wordt gevierd. Armoede wordt in stilte…
17 oktober 2016/door kevin
Online video

Online video advertising als katalysator voor je TV campagne

Wat als YouTube het nieuwe TV kijken is? Hoe kunnen we daar onze…
11 augustus 2016/door Lies

Is jouw merk op de juiste momenten in beeld?

Sinds jaar en dag maken marketeers gebruik van doelgroepomschrijvingen…
5 augustus 2016/door PauwR

Gratis Psychologie Tips

Wat is het IKEA-effect in de psychologie? En waarom vind je de…
26 juli 2016/door PauwR
Pokemon Go Advertising

Pokémon GO Advertising: een kwestie van tijd?

Kaartverkoop van een festival 'boosten' door een zeldzame Pokémon op…
12 juli 2016/door Dennis
Google Shopping Apple Watch

De concurrentie verslaan binnen Google Shopping

Google Shopping is tegenwoordig geen lekker extraatje meer, maar…
29 juni 2016/door Dennis
SEO migratie

Website verhuizen? Voorkom een verlies in bezoekers en omzet!

Zo een grafiek zie je liever niet. Echter kan dit wel gebeuren…
22 juni 2016/door Sander van Vossen
shopping

Shopping Ads: Van lekker extraatje tot absolute hygiënefactor

E-commerce spelers opgelet! Google Shopping breidt verder uit…
15 juni 2016/door Dennis

7 redenen om te adverteren op je eigen merknaam in AdWords of Bing

Een terugkerend discussiepunt voor veel adverteerders is 'branded…
8 juni 2016/door Roel Derksen

Bing Ads versus AdWords = David versus Goliath?

Inmiddels zetten we bij PauwR al enkele jaren Bing Ads in naast…
24 mei 2016/door Roel Derksen
Videolandschap in Nederland

Het Nederlandse videolandschap anno 2016

De helft van álle Nederlanders gebruikt élke dag een streaming…
10 mei 2016/door Lies

De ongekende mogelijkheden van Digital Out-Of-Home Advertising (DOOH)

Veel adverteerders met bereikdoelstellingen kiezen nog (te) vaak…
18 maart 2016/door kevin
SEO drop ranking nieuwe content

Onmisbaar voor elke contentmarketeer, de SEO Content Checklist

Dagelijkse drukte en de snelheid van het aanmaken van nieuwe…
2 maart 2016/door Oscar van Heeswijk
GAUC 2016

Google Analytics User Conference 2016

Op dinsdag 12 en woensdag 13 april wordt voor het zevende jaar…
25 februari 2016/door Dennis
Aan de slag met search markting trends in 2016

Aan de slag met de Search Marketing Trends van 2016

In dit artikel hebben we belangrijke ‘Search Marketing Trends’…
23 februari 2016/door Thomas Pelkmans
Van klantendata naar online campagne

Van e-mail adres naar gerichte online advertentie

Wat doe jij met je offline klantdata? Zet jij deze data al effectief in? Google lanceerde in oktober een nieuwe feature om deze waardevolle klantdata te koppelen: Customer Marketing. Hiermee maakt Google het mogelijk om emailadressen op een privacy-vriendelijke manier koppelen met online campagnes. Opnieuw een handige tool van Google om jouw doelgroep in elke fase van de customer journey relevant te bereiken!
18 december 2015/door Oscar van Heeswijk

Waarom digitale transformatie zo lastig is (en hoe het wel lukt)

Alle grote bedrijven en merken hebben digitale transformatie…
3 december 2015/door Pieter Voogt
TV Commercial inzetten of toch online video

Keuzehulp: TV commercials of online video?

We hebben het de afgelopen jaren al vaker gehoord: online / digitaal…
14 september 2015/door Pieter Voogt

Zorg voor een ‘future ready’ brand en advertising strategie!

Over 5 tot 10 jaar zal het grootste deel van álle advertising,…
21 augustus 2015/door Pieter Voogt
Flash of HTML5 banners

Flash of HTML5 banners in Google’s GDN?

DEZE BLOG IS VOORZIEN VAN EEN UPDATE OP 21-08-2015 We worden…
14 augustus 2015/door Lies
Google-Brand-Lift

Branding met YouTube

Hoe meet je branding effecten van een videocampagne? Brand metrics…
4 augustus 2015/door Lies
Startup online marketing tips

Online marketing voor startups

Een startup kan op verschillende manieren baat hebben bij de…
15 juni 2015/door Pieter Voogt
GAUC 2015

Google Analytics User Conference 2015 – 10 jaar Google Analytics!

Op dinsdag 16 en woensdag 17 juni wordt de jubileumeditie van…
11 mei 2015/door Dennis
Bouncepercentage-daling

Houd je websitedata ‘clean’: Filter Analytics bots

Zie je onnatuurlijke pieken van het aantal sessies op de website?…
28 april 2015/door Dennis
Spotify Logo

Waarom Spotify als aanvulling op of alternatief voor je radiocampagne?

Spotify heeft onlangs onderzoek gedaan naar zijn bereik en gebruikers.…
17 april 2015/door Lies
Rockstart - PauwR

PauwR partner van Rockstart

Vandaag maken we met gepaste trots bekend dat we een partnership…
3 maart 2015/door Pieter Voogt
Conversie Optimalisatie: Meer Rendement uit Inbound Advertising

Conversieoptimalisatie: Meer rendement uit inbound advertising

“Een dag geen conversieoptimalisatie (CRO) is een dag kansen…
28 januari 2015/door Sander van Vossen

TV campagne combineren met tweede scherm

We gebruiken steeds vaker een tweede scherm bij het televisie…
28 januari 2015/door Roel Derksen
sitelink-search-box

Stop met verwijzen van jouw klanten naar je concurrent

Enige tijd geleden heeft Google de ‘Sitelink Search Box’…
28 januari 2015/door kevin
blog online video

Tips voor creatie online video (campagne)

Eerder dit jaar schreef ik een blog over de populariteit van…
28 januari 2015/door Lies

Nieuw Google label voor mobielvriendelijke websites

Google toont sinds kort een nieuw label bij mobiele zoekresultaten:…
17 december 2014/door Michael Plugge

Met korting naar het Search Congres 2014

Het Search Congres 2014 Op woensdag 26 en donderdag 27 november…
16 oktober 2014/door PauwR
Toon Meer