Mobiel Adverteren Handboek IAB

Mobiel Adverteren
closeDeze post is 2 jaar, 9 maanden en 14 dagen geleden gepubliceerd, waardoor het mogelijk is dat sommige cijfers, feiten of functies inmiddels zijn achterhaald. Houd hier rekening mee bij het lezen en/of reageren op dit artikel. Bekijk de nieuwste artikelen op de PauwR blog.

Met de explosieve groei van smartphones en tablets is er voor adverteerders een interessant nieuw kanaal bijgekomen om hun doelgroep te bereiken: Mobiel adverteren. Advertenties op smartphones, iPads of andere tablets (tabvertising) kunnen een groot bereik combineren met een 1-op-1 overbrengen van de boodschap. Uiteraard zeer gericht en op basis van kosten per klik of kosten per vertoning. Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) wil graag mobiel adverteren promoten in Nederland en heeft daarom de IAB Taskforce Mobile opgericht. En deze taskforce heeft het onderstaande Handboek Mobile Advertising geschreven. Een must voor elke marketeer die mobiel serieus neemt.

De online marketeers van PauwR begeleiden u graag bij het opzetten en beheren van uw mobiele campagne. Neem vandaag nog contact op en bel 013-5821592!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Plaats een reactie